1 an si 11 luni

La acesta onorabila varsta, Daria sta cu masuratorile cam asa : 13,500 kg si 93 de cm.Adica 3 cm in plus si 400 de grame, tot in plus, luna care a trecut.Dentitie, completa pentru varsta ei.Noutati remarcabile nu exista.Exista doar o Daria imprevizibila, din ce in ce mai guraliva, mai atenta la orice, la fel de energica si la fel de cuminte cum o stiu de la o luna de viata.Ei nu i place haosul, ii place sa stie ce urmeaza, cum urmeaza, are nevoie de predictibilitatea activitatilor,  ii place rutina cand vorbim de somn, de orele de masa, de iesirile afara, ii place sa aleaga, sa i se stabileasca repere pe care ea sa le testeze.E drept ca si eu sunt , fara modestie, o fire extrem de organizata, asa ca imi convine.Se apropie cu pasi repezi a doua ei  aniversare.Aniversare , care sunt convinsa ca va aduce cu ea alte si alte „etape”, inedit si imprevizibil din plin , insa si mult frumos.De 1 iunie s a distrat cu prietenele ei la un loc de joaca linistit, din oras de la noi.Cu timpul , stam foarte prost.De cand  a venit caldura , cu greu o pot tine in casa.Saptamana asta am fost intr o alergatura continuua, mi am rezolvat tot ce era restant, pentru ca peste o luna nimic nu mai pot face, dupa 6 seara, cand scap eu de la servici.Mi am pregatit cererea de reintoarcere la servici, am discutat cu colegii de la HR despre protocolul intoarcerii din CIC si iarasi m a cuprins nostalgia :).Evenimentele de la sfarsitul fiecarui weekend al acestei luni si inceputul lunii viitoare, ne fac sa ne reducem drastic concediul la cateva zile, probabil petrecute in tara.Dupa care,  la revedere concediu pana la iarna.Asta este, noi sa fim sanatosi!

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

20 de gânduri despre “1 an si 11 luni

  1. Mult inainte:)
    Si asa e, sa fiti sanatosi, sa va bucurati de toate lucrurile in viata si iti doresc ca schimbarea care urmeaza sa vina incet si sa va adaptati repede.

  2. Draga de ea… ce frumos creste si ce frumos povestesti despre ea! E o placere sa citesc!
    Va pupam cu drag şi-i dedicam Dariei un nou episod video cu mazarichile! 🙂

  3. Ooo, iarasi ma mir de cat a crescut Daria intr-o luna! De fapt, se si vede, pare mai mare decat Degetzica. Tie tot asa ti se pare?

    E frumos la locul vostru de joaca. Dar de ce n-ati fost afara? Era prea cald?

    • Maria , nu sh ce sa zic ….eu le vad cam la fel, din poze. adica si Degetzica e inalta , cu falcute, asa zdravana nu sh cum sa zic :).afara ploua , in general nu stam in sopatii inchise doar dc e furtuna afara :)))!

  4. La multi ani! Vin si eu sa ma alatur admiratiilor pentru ritmul cu care creste! Uau! Si cepot sa spun, ca eu deja am un nod in gat pentru la toamna, asa ca va doresc o luna plina de dragoste si bucurii, traita la maxim!

Lasă un răspuns

