Prenume si varsta Ei

Ne am trezit intr o zi , ca ei asa ii place  sa fie , imprevizibila si surprinzatoare , ca Daria stie toate prenumele celor din familie, incepand cu al meu si al lui taica so.Si daca pana acum „ma vaitam” ca nu vorbeste , acum o tine sir cu cuvintele noi , la care nu ma mai tin demult.Daca este intrebata cum o cheama raspunde prompt „Baba”.Nu stim de ce se autodenumeste ea asa :).Are „doua” ani verbal ,  pe care ii si arata cu degetele.Corect, adica arata doua degete.Insa e haioasa tare : pentru ca foloseste aratatoarele ambelor maini ca sa arate cifra :).Eu sunt „Gaga sau „Nana”, de la Dana.Taica so este „Ali” de la Alin.Bunica este „Iaia sau Mimi”, de la Mimi sau mamaia.Bunicul Doru este „Lolu sau Lulu”, Manu este „Babu”, Nina e Nina, fratii mei sunt „Icu” =Nicu si „Puiu”=Puiu, tatal meu este „cacaie”=tataie, Dixie catelul este Chichi, strabunica ei Geta este „Tu-tu-tu”, iar tataie Nicu este „Icu”, din nou.Si uite asa ne a botezat Daria, dupa bunul ei plac.Unii mai norocosi decat altii :D.Stie multe cuvinte, nu foloseste inca propozitii, insa ma astept la orice din partea ei.Si in orice moment.

4 gânduri despre “Prenume si varsta Ei

Lasă un răspuns

