Sa fugim de caldura…..

Ii place mult sa mergem in Trivale.E liniste acolo , e racoare, sunt multi copii,  se poate juca in voie, unde doreste, fara sa existe restrictii de pericol din partea mea.Doar niste muscaturi de tantari poate.Mergem zilnic de cand a poposit canicula pe la noi.

Este minunata de cand a inceput sa vorbeasca!Cum descopera cate un cuvant alearga zambind strengareste catre mine  si il spune apasat si mandra de performanta.

Se joaca cu scoicile de la mare si ma imita prin casa….Am surprins o incercand sa si puna pe ea un sutien de al meu :).

Diseara mergem sa ridicam cadoul pentru ea.Vreau sa i vad reactiile….

Eu fac liste pentru ziua ei , meniuri ….si mi e pofta de porumb fiert :D.

3 gânduri despre “Sa fugim de caldura…..

Lasă un răspuns

