Daria si ale ei …

Imi tot repeta de cateva zile cuvantul ” mani” , cu accent isteric pe „i”.Eu ma chinui sa l desifrez/intuiesc , ea se chinuie sa se faca inteleasa :).Spuneam ca la nivel conversational lucrurile stau mult mai bine decat acum o luna , spre exemplu.Acum , inteleg aproape orice imi spune, povesteste, orice personaj denumeste , ce face el etc.Prin cuvintele ei , unele corecte , altele aproape corecte , altele indescifrabile pentru noi.E frumos, cand vad ca pot discuta „altfel” cu ea.

Astazi m a surprins din nou.Cu doua episoade,  amuzante sa le spunem.Dupa plimbarea de dimineata, mi am facut curaj si pe canicula asta m am apucat de curatenie.La sters parchetul , nu suport mop ul, asa ca folosesc frumos carpa de bumbac si imi tocesc genunchii prin toate zonele acoperite de parchet.Ligheanul , ligheanul roz da, ala cu aventuri, l am plasat strategic in cada, anticipand ce s ar putea intampla cu el daca cumva statea pe langa mine si am preferat sa dau ture din camere in baie sa spal carpa.Si cum stergeam eu ca o furnicuta in sufragerie, o aud pe Daria pe hol cu un „hiii”  rostit atunci cand face cate o bocana, pentru ca stie cand greseste.Si apare ca o floricica cu ligheanul gol in mana.Nu imi imaginez cum a ajuns la el, cum l a golit, pentru ca am urmarit si nu ajungea la el.Sau daca se apleca peste cada risca sa cada direct in cap.Probabil cei 3 cm de luna asta sunt de vina.Dupa ce am terminat o camera , Daria s a asezat la tv, de fapt se tolanea pe canapea, ca la tv daca nu e trinitas sau minimax nu e interesant.Dupa 10 minute , liniste toatala.Merg la ea , adormise pe canapea, ca o batranica cu telecomanda in mana si dezbracata, pentru ca o tin doar in chiloti in casa.Spre supararea ei am fost nevoita sa o trezesc in cel mai delicat mod posibil sa nu se sperie, pentru ca era dezbracata si pentru ca exista riscul sa cada la prima intoarcere de pe canapea.A adormit ulterior unde trebuie :).Aaaaa….ca sa nu mai spun ca a luat haine si le a aruncat in lighean, inainte de a l goli :D.

Cand ne „cearta”  striga la noi „alooo” cum ii mai spunem noi cand se face ca nu intelege cand trebuie sa plece de undeva.Si se incrunta haios.

Ieri am mers la biserica , la insistentele domnisoarei, care zarise de foarte departe biserica.Am aprins si niste lumanari daca tot ma aflam acolo.Cand am ajuns acasa i a spus lui Alin ca a fost la popa si dintr un singur gest , pe care nu l pot reproduce, i a explicat ca am aprins lumanari.Un gest al carui sens a fost perfect inteles de taica so, pentru ca l a reprodus foarte corect.

Canta „nani, nani puisor” cand ne pregatim de somn.Varianta ei fiind ” nani , nani puiuiu” :).

Aseara, cand a vazut locul de joaca a ramas pe loc cateva secunde , dupa care a inceput sa chiuie de bucurie si  a urcat direct in el unde s a zbenguit de zor.A trebuit sa plecam la un moment dat , pentru ca era intr o rochita foarte subtire, iar la Stefanesti dupa ora 20 iti trebuie musai o bluzita si panataloni, temperatura scade foarte mult fata de oras unde e o pacla infernala la ora aia.Sambata o sa stea toata ziua la joaca , iar weekend ul urmator , de ziua ei , se va juca cu prietenele , pe care ne a promis ca le va lasa in spatiul ei de joaca :).

Ne a innebunit cu un McDonalds.Si nu pentru a consuma ceva de pe la ei, ea adica  , ca noi mai consumam ocazional, ci doar sa stea se plimbe pe la ei.Sa admire in liniste copiii, sa studieze panourile cu meniuri si preturi , sa „discute” cu doamnele ce intretin atmosfera pe acolo.Asadar, nu exista plimbare pe centru fara o vizita la Mc, doar asa de control :).

Astazi , am avut placerea sa le cunoastem pe Iulia si pe mamica ei Sofia, la plimbarea din Trivale.Doua fete frumoase si foarte senine.Sper sa ne mai revedem.

 

 

 

2 gânduri despre “Daria si ale ei …

Lasă un răspuns

