Jumatate de zi fara telefon mobil

M am trezit de dimineata repezita cum sunt ,  sa mi deschid telefonul ramas la incarcat peste noapte in bucatarie.De parca as fi avut vreo urgenta!Stupoare: telefonul a crapat!Nu se mai aprinde , nu mai reactioneaza , nu mai face nimic.Am schimbat priza, bateria, degeaba.Bun.Urmatorul sentiment ce m a cuprins : panica.Ce ma fac fara telefon?Cum ies din casa fara mobil?Cum ies eu cu Daria afara?Dar cum sa l tin in casa pe bietul copil pe asemenea calduri?M am gandit daca se intampla ceva , cum sun , cum anunt, ce ma fac?Dar daca Alin vrea sa ne sune?Va vedea ca am telefonul inchis si se va ingrijora .Am apucat sa l sun de pe fix, sa i prezint situatia, deci am gasit solutie, pentru asta cel putin.Apoi am plecat si….. am uitat de el si de grija ce i o purtam.Ii simteam lipsa , ca doar il port cu mine non stop si daca e ceva ce e cu mine non stop e telefonul si copilul .Insa doar ca si accesoriu, pentru ca eram linistita la gandul ca ai mei stiu situatia, Alin stia ca nu am telefon , mi era bine asadar.Oricum e ciudat.Nu am patit nimic, doar o jumatate de zi fara el…. ocazie cu care mi  am  confirmat ca ( nu)sunt 100% dependenta de el.Insa , dupa amiaza cand am ajuns acasa am remediat situatia cu un telefon vechi imprumutat.Asta este.Acum sa vedem cum fac sa mi cumpar unul nou.Nu de alta dar am si ceva pretentii .Nu mari , avand in vedere ca nu mi am mai schimbat telefonul de peste 5 ani cred si mai ales ca nu am mania asta cu modele noi , nu stiu de care, cu telefoane „destepte” etc.Eeee…dar acuma am ochit ceva .Si mi ar placea sa stea la mine in geanta.Dar ce ma fac cu 2 nunti, o aniversare si ceva prin garderoba pentru servici ?Care sunt chiar urgente??

6 gânduri despre “Jumatate de zi fara telefon mobil

  1. Am fost convins, cand am vazut cum ai inceput, ca totul este o comedie, ca razi de fapt de faptul ca stateai atat in telefon. Pana la urma am vazut ca erai serioasa. Come on! get a life! cum ar zice americanul ala cu burta mare si mancator de bere. Lumea nu ainceput si nici nu se va sfarsi cu un tampit de telefon. parintii nostri ne-au nascut fara telefon, Matei NU va avea telefon decat daca il voi restrictiona pe celula , nimic nu se compara cu lin istea unei lipse de telefon…
    Un E52 este destul…

    • as fi vrut eu sa fie o comedie, in sensul ca fix de telefon nou nu stateam acum.Altfel , la partea cu linistea, parca iti dau dreptate, daca stau sa ma gandesc mai bine.A fost ok, n am murit fara telefon , nu i am mai purttat de grija, ce sa zic , e bine si fara el, insa asa ocazional :)).cel putin in cazul meu.

  2. Eu sunt genul care e tot timpul certata de sot de ce mai am telefon mobil daca oricum mi-l las acasa. Chiar si azi am iesit din casa fara el. eu sunt invers decat esti tu, daca nu mi se aminteste, nici nu ma gandesc la el. E ultima mea grija.

  3. Eu oricum am mai mereu telefonul pe silent…ca atunci cand uitam sa-l pun pe vibratii se trezea cineva sa sune exact cand dormea bebe…asa ca, ca e acasa, ca e cu noi, nu prea conteaza, mai ma uit din cand in cand pe el si vad apeluri pierdute ..taica-su deja s-a obisnuit.:)
    Oricum mie nu-mi place deloc sa vorbesc la telefon si recunosc ca-l mai las intentionat acasa cand ne plimbam pe langa casa. Doar cand nu e bebe cu mine imi iau mereu telefonul…

  4. Good job Loredana…:)))
    Pe vremea noastra afla mama ca am luat BAC-ul seara cand ajungeam acasa:))) Nu mai spun de alte „sosiri” acasa.
    Cat mai putin telefon mobil. E ca la tigare..primele 3 zile innebunesti fara dupa care este o liniste interioara super faina

Lasă un răspuns

