Gusturi de vara

Dupa ce am epuizat tone de cirese de la aprozarul din cartier,pentru ca pe ale noastre le am terminat rapid,  am trecut la visine.Unele delicioase.Acum m am blocat pe pepene.Si nu o felie , doua , ci cate un pepene zilnic aproape :D.Si daca Daria a fost incantata si de cirese si mai ales de visine, cu pepenele nu am reusit sa o atrag.Nu i place si pace.Mai ales ca de cand a venit caldura , prefera mai mult iaurt, lichide, rontaieli si chestii usoare, de vara.Si o inteleg, ca eu m am blocat pe salate si fructe, nu ca nu as fi fost si inainte, insa acum cica sunt exagerata :).

Daria pofteste la inghetata noastra.Si mi e greu sa o las asa ….doar poftind.Ii topesc si ei si se linge pe botic , asa de mult ii place.

Ii plac la nebunie maslinele si branza.Deci ar manca non stop.Avem o doamna care ne face un cas grozav, nesarat si extrem de gustos.Il dau dimi cu masline si omleta si e un deliciu pentru ea.

A gustat o gura de bautura acidulata ( nu cola 🙂 ) si nu prea i a placut.Nu i place acidul de fapt, are o experienta anterioara nu tocmai placuta cu o gura de apa minerala furata din sticla mea, care o face sa fie rezervata de fiecara data cand pune gura pe vreo sticla de apa.

La mare a mancat porumb fiert.I a placut mult.Sambata, pentru ca mi e pofta de mor si mie , o sa i fierb porumb.

Avem castraveti de la noi din solar.Urmeaza rosiile, mai au putin.Din pacate, Daria nu mananca rosii :(.Asta dupa ce ne am delectat cu verdeturi, cirese si capsuni , 100%  naturale si sanatoase.Acum asteptam zmeura.

Si tot de pofta mi am cumparat si  eu niste pantofi, asa de vara :D.Mai multi, insa astia imi plac cel mai mult.Deja i am inaugurat.

 

 

 

10 gânduri despre “Gusturi de vara

  1. Iulia a gustat zmeura, coacaze, a mancat capsuni si cirese cu pofta. Azi a mancat intr-o vizita floricele de porumb iar pepene noi inca nu am luat, am zis sa apara cei romanesti.
    Ce iaurt ii dai? Iulia nu mai vrea sa manance iaurt.

  2. E bine ca-i plac fructele.Cu rosia incearca mai tarziu,poate pana la urma prinde gustul si-i place.Noua ne plac maslinele de mult,in plus ne place si ceapa,usturoiul,nu facem nazuri la nimic,deocamdata.Spor la papat bunatati.Pupici la fete frumoase.
    PS.Sa- i porti cu placere si trebuie sa recunosc ca n-ai pofte „proaste”.

  3. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

Lasă un răspuns

