„Poci, noio, cla-cla” = 8, 9 , 10

Numaratoarea Dariei de la 1 pana la 10 nu e cea mai corecta, insa e tare amuzanta.Momentan o ajut eu , insa am observat ca le stie si singura, cel putin pana la 5.Doar ca nu vrea sa participe atunci  cand vrem noi, normal.Am reusit sa o filmez si mi a oferit si un bonus chiar : un cantec de leagan, „nani, nani puiuiu”= nani , nani puisor.

4 gânduri despre “„Poci, noio, cla-cla” = 8, 9 , 10

    • multumim! pana acum o luna nu prea era, acum ne a impuiat capul toata ziua prin casa :)).si toata lumea ne spunea „stati asa , sa inceapa sa vorbeasca si o sa vedeti voi”.Da, corect, am vazut :D!aveau dreptate :))

Lasă un răspuns

