O melodie

Care mie imi place foarte mult si care spune atat de multe…

Si nu ….nu „mi am aruncat visele intr o geanta”…inca.Sunt toate acolo…isi asteapta randul, cuminti!Doar sa am  eu rabdare, atat!

3 gânduri despre “O melodie

  1. Faina melodie!
    Ce faceti pe vremea asta, noi ne-am cam plictisit de stat in casa!
    Ai avut dreptate cu unele materiale de la Z, cam proaste calitativ, mai ales cele de la Lisa Rose.

    • E super!eu sunt indragostita de melodia asta si pitica la fel!sa stii ca nici noi nu stam grozav, eu am iesit putin pe ploaia aia urata pe la 8 , sa mi fac fisa de analize pt reintoarcere la serv, iar pitica isi face de lucru sau ii fac eu, sa nu se plictiseasca in casa!urata vreme oricum!cat despre haine, ti am zis, unele sunt niste labartate de materiale , naspa, i am luat ceva, mai mult pantaloni scurti, tricouri si o rochita pt o nunta de sambata.

Lasă un răspuns

