Dialog

Aseara, la magazinul celor de zet, ma intalnesc cu un coleg de servici:

” -Aaa..salut O.Ce faci?”

„-Dupa ce isi cauta putin in memorie, probabil agentia mea , imi raspunde ….eeeee..la cumparaturi pentru pitica.Tu ce faci?

„-Pai,  cam la fel.Si ma pregatesc sufleteste pentru intoarcerea la servici”

„- Mda.Cat mai ai, cand incepi? ”

„- Luni”

” -Aaaaaa, gata deja ….nasol, condoleante 🙂 ”

” -Eu rad, dar nu e rasul meu , ala bun si sincer ”

” -Imi permiti  un sfat, ma intreaba O. ? ”

„- Eu , curioasa si avida de orice noutate legata de sistem, proceduri, colegi etc, caci la asemenea sfat ma asteptam, ii raspund rapid…sigur, te rog”

„-Apucati va de al doilea 😀 😀 ”

Acuma, stau eu si ma gandesc , chiar bancile astea nu si au mai revenit si ele  asa putin in astia doi ani cat am lipsit 🙂 ? Raspunsul e ca nu , totul e la fel .Bine , nu ma asteptam sa gasesc coada la depozite sau credite ,  totusi.Dar chiar si asa , nu , nu ne apucam de al doilea curand.Cel putin asta spune partea feminina a ecuatiei.Ca daca cumva ii este solicitata parerea partii masculine, iese cu discutii 🙂 .Prietenii stiu de ce!

 

 

 

11 gânduri despre “Dialog

  1. Din păcate sistemul bancar romanesc si mondial este cangrenar. Nu au cum sa își revină pentru ca ne-au furat. ne-au furat banii, ne-au furat visele si idealurile. Nu are cum sa își revină atâta vreme cât se practica in continuare comisioanele nesimțite, sediile centrale cu mii de metri patrati facute din acele comisioane, minciuna si aroganta rauncate in fata atunci cand doar intrebi si vrei sa intelegi ceva…
    Vremurile bancilor stapanii nostri iubiti au apus…acum sunt doar stapanii nostri tristi, mucegaiti, aproape de cadere precum un batran bogat ajuns cu un picior in groapa.
    Apucati-va de al doilea, dar intrebarea este: il doriti? daca facutul unui copil este doar sansa sigurantei zilei de maine din perspectiva a inca unui an stat acasa nu vi-l recomand. Pentru ca nu va fi diferit de o furculita sau o sapa in curte: este o unealta.
    daca vi-l doriti atunci il veti avea oricare ar fi vicisitudinile vietii…

    Doi ani? un an…Lumea se schimba cu viteza

    • nu intru in discutii despre sistemul bancar , pt ca nu voi putea fii obiectiva , desi de multe ori ar treb ui sa fiu ;).si nici nu vreau sa fac cumva vreo reclama cuiva ;).cat despre al doilea copil , treburile sunt asa : sotul meu isi doreste foarte mult al doilea copil, poate si pt ca a fost singur la parinti si pt ca iubeste f mult copiii.La fel si eu, imi doresc mult al doilea copil.insa , simt ca nu e momentul acum si nu mi plac lucrurile facute doar ca sa fie facute.Hai sa l fac , ca sa l fac , adica.Eu sunt o fire care analizeaza , rau de tot, asa ca am decis dupa ce mi am fct eu ordine in ganduri , ca mai asteptam putin.Insa, niciodata sa nu spui niciodata ;).nu stiu, vom vedea….in nici un caz , al doilea copil nu are legatura cu siguranta zilei de maine, multumesc lui Dumnezeu, suntem ok din pct asta de vedere.

      • Automat ai dovedit obiectivitate prin ceea ce ai spus. Este asa cum spun eu, si-a batut joc si de clienti si de angajati. Din pacate de aproape un an sunt direct implicat in ceea ce s-a dovedit infrangerea vointei Romaniei…mai multe nu spun 😉
        Anyway… daca te ajuta: si eu am fost singur la parinti si mie chiar mi-a fost frica de al doilea dar ni l-am dorit. a venit din dragoste ca si primul… Este bine ce spui, nu spune never niciodata; vad ca ai spus ceea ce am spus si eu…

  2. Sa inteleg din desenul alaturat ca maine este ziua ei? LA MULTI ANI si la mai mare, sa va traiasca, sa fiti fericiti. La noi al doilea a aparut din dragoste la 2 ani si 4 luni ai lui Matei. astfel incat la 3 ani matei va primi de la Moshuuuu un cadou frumos…

  3. Dana, petrecere frumoasa picei si un inceput lin la munca:).
    Nu doar in banci e problema, ci in multe alte domenii. Eu lucrez in presa si nici aici nu e roz situatia…dar asta e, mergem inainte.
    PS: sa-ti faci in continuare timp de blog. Neaparat:d

Lasă un răspuns

