Diverse activitati

Cat timp mami e pe la servici, Daria mica isi omoara si ea timpul impreuna cu tati.Ori pe afara, ori pe la zoo, ori in vizite, ori acasa.De curand i am cumparat culori si carti pentru colorat.Nu am dat o pe spate cu ele, ca sa zic asa , insa ii place sa „deseneze” , caci nu tine cont de contur si nici nu am pretentia asta elefanti, girafe sau diverse de prin cartile ei :).O alta pasiune noua , insa sunt convinsa   la fel de efemera  ca si altele este o papusa pe care o invata sa mearga , o plimba in carucior, ii da mancare, adica mai tot ce fac(eam) eu cu ea.E o papusa din aia cum aveam noi acum 20 de ani, insa e draguta, ii place de ea am observat.Si nu prea le are cu papusile.A primit tot de ziua ei o bicicleta , cu roti ajutatoare.E innebunita dupa ea, insa e la stadiul la care trebuie impinsa.De lectia asta se ocupa tati , cica.Adica el s a oferit sa fie instructor si curand incepe meditatiile cu pitica.In rest , este fan pantofii mei, la genul ca nu scapa nimic , dar nimic neprobat/ravasit/mers prin casa si disperat vecinii, probabil.Cum ajung de la servici , pantofii mei se confisca.Probabil ii are trecuti pe inventar…

 

10 gânduri despre “Diverse activitati

  1. nu-mi vine a crede ca domnisoara are deja 2 ani!!! … ca tu ai inceput munca.. ca ei isi fac de cap in lipsa ta. 😛

    La multi ani cu intarziere si tot ce ii doriti!! Astept cu nerabdare sa ne povestesti pe larg despre cum e cu reacomodarea la birou.
    pupam.

  2. pereţii casei au scăpat de colorat? Sau mai e timp? Şi eu sunt curioasă cum e cu acomodarea, prin ce treci de când te-ai trezit dintr-o dată într-un alt mediu, dezlipită de Daria. Eu una, deocamdată, nici juma’ de oră nu rezist departe de Alexia, chiar şi în zilele ei de crize/mofturi maxime. Chirar dacă mai glumesc zicând că o duc la mă-sa mare şi o las acolo să scap şi eu 1-2 zile, parcă tot mi-e greu. Darămite să stau 9-10 ore la muncă! (la mine cam aşa e programul, nu 8 ca pe contract…)

  3. ce haioasa e cu pantofii…
    a mea nu prea a avut aceasta pasiune, stiu ca mai toate fetitele o au, chiar si eu imi amintesc ca ii stricam pantofii mamei(ma certa tata , ca el trebuia sa ii repare)

Lasă un răspuns

