Viata de dupa job

E frumoasa.E neasteptat de frumoasa, linistita, organizata, echilibrata.E asa cum era si inainte de fapt, doar ca am mai putin timp pentru Daria si nu mai sunt langa ea ca si inainte.Insa compensam din plin dupa 6 seara si in weekenduri.Toate scenariile mele alea negre si urate care mi au chinuit mintea de o vreme incoace, cum o sa fie fara ea , cum ne vom acomoda etc . se pare ca nu au fost suficient de negre si de urate incat sa ne acapareze.Ci , din contra s au risipit din prima zi de servici  ca si cand aveau finalul deja scris.Daria ne a surprins din nou.Adica s a acomodat nu bine , ci excelent.Poate si faptul ca o pregatisem din timp pentru schimbarea ce urma si pentru ca  ii povesteam des ce se va intampla.De fapt sunt sigura ca ea a inteles perfect ce trebuia inteles.Are acelasi program ca si inainte, nu a intervenit nimic in programul stabilit de catre ea.Doarme si cu bunica si cu Alin , iese cu amandoi, se plimba , se joaca , au diverse activitati.Nu mi simte lipsa.Ma mai suna din cand in cand la servici si ma intreaba „mami, cla cla”=mami, ce faci.La 5 30-6 cum ajung acasa, e ca o pisicuta.Imi sare in brate, ma strange de gat cat poate ea de mult si imi da un pupic.Dupa care pleaca la treburile ei, insa cu un ochi la mine, sa nu mai plec totusi.Dimineata nu trezeste odata cu mine , ci doarme pana la 9 , 9 30 ca si inainte, lucru care ma bucura foarte mult.Nu mi doresc sa se trezeasca de la 7 30.Iar eu sunt cat pot de silentioasa dimineata, aproape ca nici nu si dau seama cand am disparut.Dupa amiaza , ajung la 5 30, maxim 6 depinde de trafic.La servici e foarte bine , mai bine si frumos  decat ma asteptam , m am acomodat rapid, colegii mei sunt niste oameni foarte ok.Prima senzatie pe care am avut o in prima zi  a fost ca  am lipsit 3 saptamani de acolo , nu 2 ani.Adica totul imi era familiar, de parca plecasem doar intr un concediu normal.Concluzia e ca nu ma asteptam sa ne acomodam atat de bine , sa ne fie atat de usor si sa fie asa de frumos.Numai gandul ca te asteapta acasa puiul mic te face sa uit de program , de stres , de tot ce se intampla la job.E frumos cand ajung acasa si dupa ce ne imbratisam, Daria imi confisca pantofii si inventariaza geanta mea.Orice obiect interesant si de obicei interzis , este atent studiat.Apoi vine si se cuibareste la mine in brate, in timp ce eu detaliez programul, unde mergem , ce facem , ca doar sunt a ei pana la culcare.Nu e greu, daca stii sa te organizezi, daca stii sa i explici celui mic clar ce se petrece si cu scenarii de adulti, reale, nu explicatii aruncate doar sa l minti si sa scapi de el.Adica noi ,  spre exemplu, nu am iesit niciodata din casa , pe furis , sa nu ne vada ca poate plange , ci i am explicat clar ca plecam sa rezolvam ceva , avem putina treaba si vom reveni.Si m am obisnuit si cu trezitul la 7 30 in loc de 9 si am timp pentru toate si e foarte bine.Si imi lipsesc plimbarile noastre hai hui si diminetile in care se rasfata la mine in pat cand o luam din patutul ei, insa le recuperam in weekend sau seara.Si mi e dor de ea , cand vad mamici cu copiii trecand prin fata agentiei , insa ma consolez ca poate mai am o ora si ajung si eu la pitica mea. Si mai trebuie sa remarc faptul ca desi stau impreuna doar de o saptamana, relatia dintre Daria si Alin s a schimbat extrem de mult.Sunt mai apropiati, sta mai mult cu el, il iubeste , ii cere explicatii etc.Lucru care inainte nu   se intampla, la genul ca nu erau foarte buni prieteni.Poate si pentru ca existam eu si numai eu.

Exista timp si solutii pentru toate.Trebuie doar sa le cautam, cam asta e concluzia mea.Si copiii,  au resurse inimaginabile de adaptare , acomodare la orice situatie, mediu , persoana care ii ingrijeste etc.

Cam atat.Diseara avem de onorat o nunta, asa ca voi reveni cu noutati  despre Daria saptamana viitoare.Weekend frumos!

12 gânduri despre “Viata de dupa job

  1. Inca un hop trecut cu bine de fetita voastra cea cuminte!
    Urmeaza gradinita…. si va fi la fel de usor.
    Mami, tati, petrecere frumoasa!
    pupam

    • pfuuuu..nu sh ce sa zic, chiar asta discutam zilele astea.ei i ar placea cu siguranta, chiar ne gandeam din toamna sa incercam , dar nu stim …chiar nu stim inca dc o sa o dam la gradi sau nu…..
      multumim pt incurajari 😉

  2. Bravo voua, felicitari! Ma bucur ca a fost inca un hop trecut cu bine.

    Din pacate in Bucuresti e mult mai greu cu traficul si statul peste program, asa ca eu imi cam fac ganduri negre pentru viitor.:(

    • saru’mana, Cristina.da, ne am descurcat de minune.traficul la noi nici nu s epoate compara, iti imaginezi.e greu la voi , da , pierzi mult pe drum , dar lasa gandurile negre.si mie imi populau mintea si uite ca totul a fost neasteptat de bine.pupici!

  3. Felicitari! Pentru mine experienta ta este o veste minunata, caci in curand si eu voi incepe programul de 8 ore (am ales sa lucrez intai cate 4 ore pentru ca Mateiul meu sa se acomodeze), dar deodata va veni si gradinita… ma bucur pentru reusita ta si asta imi da incredere ca si noi vom fi bine!

Lasă un răspuns

