Unele noutati

Ii spun ca nu are voie sa se dea cu ruj si oja si ea imi raspunde razand senina si inocenta  „ba da”.Evident ca finalul este al meu, adica nu, dar ii place sa faca pe autoritara cu noi.

Cand ii fac dus si e apa rece, ma avertizeaza ca e „liaca”, adica e rece.

Isi ia telefonul fix in brate si o suna pe „Iaia daca este ultimul numar apelat.O suna , ii spune alo, dupa care ii inchide si se prapadeste de ras.Si repeta figura asta de ….multeeee ori, depinde de dispozitie.

Ne spune „tica, tica tica”-poezia, insa in….chinezo-indiana.Este atat de amuzanta!!!!!Cum am timp o voi filma , ca ne o repeta zilnic de cateva ori si se amuza si ea la fel de tare ca si noi.

Nu o mai intereseaza nici o jucarie, nimic.Pe seara am scos niste jucarii , s a uitat la mine , s a uitat la jucarii si le a aruncat inapoi in tarc, indignata si nervoasa.

A invatat sa si puna papuci/pantofi corect.Adica ii aseaza, ii fileaza si daca sunt invers ii aseaza corect in timp ce exclama „asaaa”.

De cand am inceput serviciul, refugiul  ei sunt eu.Si tot la mine rasfatul e la cote maxime si limitele se testeaza la greu.

Ca si abilitati recent dobandite consemnez spalatul dintilor fara ajutor sau fara tura finala de verificare din partea mea.Se spala corect singura. A invatat sa muste din felia de paine daca mananca tartine cu unt sau cu crema de branza sau diverse.Pana acum ii rupeam eu bucatele mici si ea si le lua singura.Acum musca direct din felia de painica.Si bea apa din cana/pahar singura,  fara sa verse continutul.

Ma compatimeste daca ma vede ca mi pun mana la cap, atunci cand ma izbeste vreo durere , sau daca ma vait de ceva.Se uita la mine cu o mutrita necajita , vine si ma ia in brate si cu un bot mic imi spune „mami..” De aici deduc ca intelege deja notiunea de suferinta fizica , durere, desi nu a experimentat o in adevaratul sens al cuvantului , si  ca va sti sa mi spuna daca o doare ceva de acum inainte, burtica, dinti, ceva.

Weekendurile…… parca le simte.Sta non stop cu mine, refuza interventia altei persoane si e de „n”  ori mai iubitoare ca pana acum.

Ma tot intreba disperata intr o zi de „pacac”.Enigma totala pentru mine, care oricum sunt in ceata la unele cuvinte cu sens nedesifrat inca, insa des repetate.Si ma intreba si cauta si ma lua de mana, pana l a gasit singura.Era vorba despre un capac al unui hidratant de buze, pe care il gasise si observase ca ii lipsea capacul :).

Are scenarii din cele mai diverse si neasteptate.Adica ne lasa masca de foarte multe ori cand observam conexiuni care o depasesc poate.

Si mai nou ne roaga sa i punem de cate „n „ori /zi filmuletul de la ziua ei in care i am cantat „La multi ani”….

Am surprins o astazi in timp ce se racorea cu o carticica mica din care isi improvizase un evantai.Nu stiu unde a vazut ea cum se procedeaza si de unde stie ce si cum….Mai tarziu l a racorit si pe Alin, cu procedeul  excelent executat :).

Cand transpira vine si ne arata si isi da  parul pe spate dupa care pufaie sa si faca racoare.Bine ca ploua de vreo 3 ore, ne mai racorim putin!

 

 

 

 

13 gânduri despre “Unele noutati

  1. Ma bucur ca schimbarea programului tau nu a venit cu suparari si plansete. Copiii sunt mult mai adaptabili si mai intelegatori decat credem noi si ne surprind cand ne asteptam mai putin:)
    Pupici micutei Daria

    • si eu sunt tare multumita de acmodarea asta naturala, fara stres, suferinte , plansete.e drept ca nu ma asteptam sa fie atat de usor, insa iarasi spun ca sunt „kinder cu surprize” copiii astia :))).pupam si noi!

  2. E mortală Daria ta, zău! La faza cu telefonul am râs pe rupte, la cea cu , compătimitul, m-am emoţionat… cred că te cuprinde un sentiment minunat când fata ta vrea să te ajute să treci peste durere…

    • Pai asa am ras noi la mancatul grisului la voi 😀 :D, cand am vazut o pe pitica cat era de cute!of, te incearca atatea sentimente, mai ales acum cnd cresc si devin constienti de multe si incearca sa ajute, sa se implice , atat cat pot ei ……e frumos, o sa vezi …

Lasă un răspuns

