Cadou

Cadou pe care mi l am facut singura :).A fost nevoie doar de rabdare, aia pe care nu prea o posed eu.Adica mi am luat un telefon nou nout care imi place la nebunie,  dupa ce am patit treaba asta.Oricum era nevoie sa l schimb, a rezistat eroic,  cred ca peste 6 ani .Inca ne” imprietenim”, ne cunoastem. Si ,  odata cu achizitia asta, am timp sa arunc un ochi dimineata la servici  la o cafea, pana nu incepe frecusul, peste diverse, inclusiv peste blogurile mele favorite.E frumos, mi e drag de el.Acum am pus ochii pe alte cadouri :D!

6 gânduri despre “Cadou

Lasă un răspuns

