Niste cuvinte

Ne spune ca vrea la” glogloglas”=Mc donald’s .Daca o intrebam de ce vrea acolo , ne raspunde ca vrea sa mancam „cacochi”=cartofi.Ii facem placerea , pentru ca stiu ca nu i plac cartofii prajiti :).Adica ii comandam , se joaca cu vreo 2 3 , apoi ajung ori la mine ori la tati.Insa e o placere de a ei, sa stam pe terasa la Mc, sa se joace, sa admire, sa fie bagata in seama.

Pe taica so il striga prin casa de vreo 2 zile „pisi” :))).

Ceasul se numeste” teas”, rosia este” osie”, culoarea rosu este „osu”.

Am iesit cu ea intr o zi pe scara , unde tocmai dadusera cu o solutie pentru gandaci.Mirosea oribil.M a atentionat si a bagat nasul in bluza mea si am coborat repede.In timp ce coboram , i am explicat ca mirosase asa datorita unei solutii pentru gandaci.Gandaci care trebuie sa plece de pe scara noastra, ca asta cu omoratul mi s a parut brutala si inexplicabila momentan.Cand am ajuns jos mi a spus „nenea , gagachi” :).Semn ca a inteles ce i am explicat.

In alta zi , cand pletele ii intrau in ochi, apropo, ne chinuim sa i las bretonul sa creasca , mi a cerut o „agafa”.

Numaratoarea fara ajutor s a extins pana la aproape 10.Il mai sare pe trei uneori..

A fost putin mucioasa , nu stiu de unde , insa am dres o cu coryzalia.In 2 zile nu mai avea absolut nimic.

Face abdomene impreuna cu mine.Cum ma vede ca ma asez jos , vine langa mine si ma copiaza.Ei nu ii ies abdomene, nici nu vreau , de altfel :).

Stie ca in weekend nu merg la servici si ca dimineata daca ma striga vin la ea.Si tot pentru ca a fost weekend ne am trezit sambata la 10 30, azi la 10 :D.

 

8 gânduri despre “Niste cuvinte

  1. 10.30?? 10.00 da’ voi va faceti de cap!! 😉
    Hmm Daria deja are placeri de a sta pe terasa? 🙂 … cand mai creste putin nu o sa mai ai loc de ea prin cafenele. 😛
    pupam

  2. :)))) deci asta cu glogloglas e super tare :)).Pupacim cu drag plimbareata.
    aaa….si faza cu „pisi ” de asemenea …Antonia il striga pe tati „Chistinel” :))

  3. Oau, ce program de somn aveti:). Noi la 10 juma suntem deja in parc:))
    E bine ca te lasa sa-i pui agrafe, a mea sta ce sta cu ele, apoi le zmulge si tot cu pletele in vant ajunge….

    • in week , nu ne dam jos din pat mai devreme de 10 😀 e o „regula ” de a noastra.sa stii ca ma lasa sa i fac ce vreau eu :)).ea , care pana acum nu suporta absolut nimic, acum e la extrema cealalta, imi cere sa i prind parul :).se schimba dupa cum bate vantul copiii astia serios

Lasă un răspuns

