Unele activitati la 2 ani si 1 luna

In weekend isi „bea cafeaua” cu mine.Se uita la desene si sorbim fiecare din cafeaua ei.Ma rog , ea soarbe apa ori lapte, dar se cheama ca  beam cafeaua ca intre fete.

Urmeaza o serie de abdomene, sa ne tonifiem , sa ne incalzim , sa ne dezmortim.Dupa o trezire la 10 , se cere si putina miscare.

Apoi, fiecare se indeletniceste cu diverse activitati: fie ea se joaca si eu trebaluiesc prin casa, fie o insotesc in activitatile ei , fie ma ajuta ea pe mine , cu ce poate.

Vorbeste din ce in ce mai mult, incearca si niste propozitii simple.Astazi m a luat de mana si mi a spus „mami, hai a pitici”.Ca si vocabular , nu mai tin pasul cu evidenta cuvintelor noi.De cele mai multe ori le consemnez pe cele „exprimate gresit” ori amuzante.

Are o bagheta magica cu care ne preface in diverse.Animale , de cele mai multe ori, respectiv soricei sau pisici, depinde de preferintele ei.

Nu am mai masurat o /cantarit o , e cert insa ca ne mosteneste, este foarte inalta.Trasaturile/atitudinea se transforma din ce in ce mai mult, chiar o vad ca pe o domnisoara.

Mananca la fel, ii place sa doarma, sa iesim afara, sa ne plimbam, sa asculte muzica si mai nou ii place sa i citesc.

Este responsabila , stie sa „aiba grija ” cu/de ceva.Spre exemplu , imi cere aparatul foto si o atentionez sa aiba grija sa nu l scape pe jos.Imi raspunde precum un adult constiincios, cu un da ferm si o vad cu cata delicatete si atentie il manevreaza.La fel face cu bebelusii.Ii spun ca nu are voie sa i atinga pe fata, manute si ii mangaie suav pe picioruse, asa cum vede la mine.

Isi „aranjeaza pedichiura”.A fost suficienta o usoara intoarcere spre dreapta de pe wc, cautat dibace in sertar si gasit pila de unghii.Cu care stie clar ce sa faca, ca doar e o domnisoara.

Asa cum spuneam si mai sus, a ramas o impatimita a fotografiilor.Si am gasit zilele trecute o poza pe aparat, care mie una recunosc ca mi a placut foarte mult  , pe langa faptul ca m a lasat masca cat de frumos e realizata de manutele ei mici si ochiul ei in plina formare.Obiectele alea erau pozitionate in mod intamplator pe masuta ei de masa, nu stiu cum i a reusit o asemenea poza , cert e ca sunt mandra de micuta mea fotografa.

Sambata am fost la tata si la „Dihi”= dixie, care pana acum era kiki.Nu a fost prea  incantata de revedere, s a cerut repede „acahe”=acasa ,  pentru ca ii vede rar, pentru ca era ora ei de somn, pentru ca a adormit in masina precum navestisti.Si nu am rezistat sa nu ii  fac o poza.

Este innebunita dupa pepenele rosu.Initial nu i a placut, a gustat si a ramas la stadiul asta.Acum insa cere mereu „pepe” ori „patanana”=pepene.Ciocolata se numeste „cocoiala” :).

Astazi a avut program de weekend, gen rasfat la maxim , alergatura de la unul la altul.De fapt cam asta e programul ei zilnic, atentie, activitati , plimbari, diverse.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
Spre seara am iesit in parcul mic din cartier, unde mi a stat inima in loc cand am vazut o pe toboganul mare.Si cica are vreo saptamana de cand il utilizeaza.
4 gânduri despre “Unele activitati la 2 ani si 1 luna

  1. Foarte simpatica Daria:)
    Si ce bine de ea ca are unde sa alerge prin curte…Noi suntem norocosi ca avem parcul langa bloc, dar stiu atatia copii care se joaca toata saptamana prin casa sau printre blocuri…

  2. mda, deci don’șoara ta chiar e de poveste! si talentată pe deasupra. cât despre tobogan, deja fii-mea le ocolește pe cele mici, potrivite vârstei ei. se dă direct pe cel mari.
    abia aștept sa am și eu cu cine să beau cafea sau cu cine să stau la taclale în timp ce ne facem manichiura/pedichiura.
    cred că crește tare mult inima în tine, cum se spune,când Daria stă cu tine,ca fetelem nu?

Lasă un răspuns

