Bebelusul si bicicleta

Exista un bebelus, insa unul singur, care primeste toata atentia Dariei.Si este privilegiat si plimbat peste tot.Este un bebelus care merge la mall, merge in parc, mananca biscuiti si bea apa din bibi al ei, i se restituie suzeta daca cumva ii cade din gura, merge in cosul bicicletei , ca doar trebuie si el plimbat , merge cu noi la munte, pe terasa etc.Nu i chip sa fie inlocuit , cel putin pentru moment, are toata admiratia si atentia piticei.Si uite asa se face , ca bebe trebuie musai carat cu noi la curte, insa nu oricum ci , confortabil in caruciorul lui.In weekend am fost nevoiti sa l caram dupa noi pana sus la Rinca.Iar Daria nu l scapa din ochi nici o secunda, adica nu l putem „uita” cumva acasa.Ideea era ca este al doilea obiect de care se ataseaza , dupa Soricica , care e sefa de trib la somn, seara si fara de care nu adoarme.Si imi place de ea ca e responsabila si atenta si grijulie cu el, chiar daca e doar o jucarie de plastic.

Weekendul trecut, am scos bicicleta pe care a primit o cadou si pe care o adora.Am incercat sa o invatam sa mearga cu ea , e o bicicleta cu roti ajutatoare, potrivita varstei ei.Este la stadiul in care pedaleaza, insa inapoi :).In rest , ii place sa fie impinsa si plimbata prin toata curtea, pe bicicleta.

Mai am povesti, insa nu mai am timp acum.Maine mai devoalez o parte din ele.

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
2 gânduri despre “Bebelusul si bicicleta

  1. si noi avem un „bebe”, care saracul s a jerpelit de cat l am spalat, purtat. Daca il uitam acasa am incurcat o, am incercat sa il inlocuim, dar nu i chip…

Lasă un răspuns

