Mini excursie

Weekendul ce tocmai a trecut am plecat intr o mini excursie.Nu am avut in plan cazarea pe undeva , desi acum ma gandesc ca era ok.Insa vom reveni, am ramas cu ceva restante.

Ne am propus initial sa mergem pe Transalpina, apoi ne am razgandit si am ajuns la Rinca, Pestera Muierilor si Manastirea Polovragi.Am vrut sa intram si in Tg. Jiu , insa era destul de tarziu, iar ideea cazarii undeva pica instant, nu aveam bagaje, nu eram pregatiti cu nimic pt copil, ca noi ne am fi descurcat.Aici e si restanta, asa ca vom reveni in Tg.Jiu cu o viitoare ocazie.

Drumul a fost relativ ok, avand in vedere ca a durat ceva ore, opriri la cele 3 destinatii, pauza de pranz pentru toata familia, vizitare.Cu un copil de 2 ani, un spatiu de maxim 2 m patrati in masina, cateva carti, jucarii , e imposibil sa nu intervina plictiseala.Insa am invins o.A fost obositor, pentru ca nu e usor sa imbraci/dezbraci copilul, stai ca a transpirat, stai ca intram in pestera , pune i haine groase, dezbraca l cand iesi etc.

La Rinca, nimic deosebit, in opinia mea, desi este ultra, mega promovata in ultima perioada de timp.O statiune aproape in totalitate in renovare/constructie,  cu orizonturi indepartate de finalizare a acestora, mizerie crunta, lipsa locuri de parcare, lipsa restaurante unde poti  servi un pranz rezonabil, ca sofisticat e departe inca de ei.Basca , un vant enervant de rece.Nu am zabovit mult aici.Ne propusesem sa ne intoarcem pe Voineasa, insa eu am venit cu ideea de a ne intoarce si de a vizita Pestera Muierilor, obiectiv demult fixat , insa neatins din diverse motive.A fost frumos, pentru noi, desi nici aici nu e mare ingierie, cel putin pentru oameni nepasionati de speologie, nici macar cu minime cunostinte, insa a fost ceva nou, ma rog , ok.Daria s a plictist, vizitarea pesterii de 650 metri   a durat relativ 40 de min , timp in care am incercat sa i facem de lucru, doar doar sa nu ne intoarcem singurei de unde am plecat :D.

Ne a placut la nebunie si Dariei cu atat mai mult,  Manastrirea Polovragi, care are o curte superba , „exagerat”  de curata si ingrijita, cu o liniste de care aproape nu ne mai puteam desprinde, cu maicute blande si amabile, inconjurata de o panorama fantastica.E o manastire mica , insa foarte frumoasa, curata, ingrijita, cu oameni asemenea.Mirosea a varza la tuci, intr una dintre curti,  am salivat cat am stat acolo, cu gandul la o varza si o mamaliguta servita intr unul din foisoarele lor.Am plecat incarcati cu energie pozitiva , linistiti si cu un sentiment de bine , de aici de la Polovragi.

Sambata mergem la Bran, la locul nostru de atatia ani , sus la stana , unde se mananca un bulz fenomenal si niste placinte imposibil de refuzat papilelor gustative.Apoi spre Sinaia.

Urmatoarele destinatii pe lista sunt Praid ul si Moldova.Si o vizita la nasii nostri dragi.Sper sa reusim sa le bifam pe toate.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

 

8 gânduri despre “Mini excursie

  1. Excursii dese si frumoase va dorim:). Noi deja suntem experti in drumurile lungi cu masina si copil, asa ca iesirile de weekend de 2-3 ore ni se par parfum:d. O sa va obinuiti….
    LA noi cel mai greu e sa o convingem pe Andreea sa stea tot drumul in scaunul ei, lucru care recunosc nu se intampla mereu.:(

    • stim , stim , ca sunteti excursionisti ;).stai linistita ca nici Daria nu sta non stop in scaunel si o inteleg , se plictisesc in aceeasi pozitie.doar ca sunt f atenta si o tin de o mana , de un picior ceva
      multumim !

  2. Multe plimbari placute de week-end!
    Eu astept sa mai crestem, sa incepem sa ne intelegem cu el, acum drumurile de 2-3 ore sunt destul de aventuroase pentru noi.

  3. Buna
    vroiam sa te intreb unde mergeti sus la stana la bran? cum ajungeti? pe ce drum?
    Ma intereseaza ca vreau peste 2 week-enduri sa merg si eu.

    Mini concedii placute!
    Ai o familie superba!

Lasă un răspuns

