Club Vila Bran

Ultima oara cand am  fost la Bran, aici la Club Bran era acum 3 ani, cand eram insarcinata cu Daria , insa nu stiam inca de existenta ei.Aici mergem de foarte multa vreme, de ani buni, de cand aproape ca exista doar jumatate din ce exista acum pe acolo.Am ramas impresionati de cat de mult au avansat, construit, modernizat, imbunatatit servicii, activitati etc.Aproape ca nu am recunoscut bucati de spatiu verde, alte vile, terasa care inainte numai a terasa nu semana, locurile de joaca pentru copii care acum sunt o incantare pentru cei mici si altele.Totul era schimbat.In bine, in frumos.Exista aici atata vegetatie si un aer atat de curat , incat uneori mi as dori sa am o casuta acolo , sus.Panorama este sublima, dreapta muntii Piatra Craiului, stanga Bucegii.De cum am intrat in restaurant, ne am amintit ca  acum 3 ani, etajul de sus era in constructie, totul era in lucru, iar acum am luat pranzul intr un decor rustic nou nout.Mancarea ….. mancarea este dementiala.Totul este la superlativ.Nu stii ce sa alegi, toate sunt gatite excelent.Pentru copii exista meniuri speciale, pentru cine doreste, gen , meniu Dino, Iepurila si altele.Aici se mananca cel mai bun bulz ever , cei mai tari papanasi si o prajitura de casa cu nuci incredibil de gustoasa.Placinte adevarate si vin adevarat.

Club Vila Bran, este un complex format din cateva vile, restaurant cu specific de stana, activitati nu mai vorbesc.Nu te poti plictisi cu echitatie, tiroliana, locuri de joaca pentru copii, piscina in aer liber, piscina inchisa, golf, tenis, focuri de taba , concerte live, dansuri specifice romanesti, grecesti etc.Este inconjurat de munti si exista atata verdeata in complexul asta cum nu am mai vazut, cel putin in zona asta.E locul ideal pentru cupluri cu copii, dar nu numai.Daria a alergat , a urcat scarile si a inotat prin verdeata pana la epuizare.La plecare a dansat impreuna cu echipa de animatie a complexului si copiii adunati pe scena.Timida la inceput, cum ii e felul , insa dezghetata pe parcurs.A mangaiat puiul de caprioara, care acum 3 ani nu exista si a admirat un cerb mandru.Altul fata de acum 3 ani.Exista atunci un cerb imens, pe care nu aveai cum sa nu l remarci.Au construit mult.Acum exista un centru istoric, un colt frumos de istorie, inconjurat de verdeata si covoare de panselute.Au programe speciale pentru sarbatori, revelion , Halloween sau Paste.

Sambata viitoare avem altceva in plan , insa peste doua sau trei weekenduri , mergem din nou si ramanem tot weekendul acolo.Merita din plin.Daria ne roaga intr una de sambata sa mergem „apoi a mute”=inapoi la munte.

Acum 3 ani

SI acum, in alta formula, un membru al familiei in plus 🙂

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
4 gânduri despre “Club Vila Bran

  1. Superb….ma bucur ca va-ti simtit bine 🙂 peisajul e ff frumos.
    Noi peste 2 saptamani planuim o ieseala la brasov la oktoberfest si vrem sa o luam pe varianta buc-pitesti-bran-brasov.
    Ne vom opri la vila bran sa papam si sa admiram peisajul.
    Ai o fetita ff scumpa..sper cat de curand sa am si eu o fetita asa frumoasa, desteapta si cuminte ca a ta.

Lasă un răspuns

