Recolte

Astazi , Daria a avut si alte activitati in afara de joaca , alergatura si rasfat.A fost zi de adunare a recoltelor.A participat cot la cot cu mine la  adunarea merelor, ultimelor capsuni , pe care le a devorat intr o clipita si altele.A fost extrem de bucuroasa ca a reusit sa culeaga singura  mere, a verificat dovlecii si a constatat ca ei mai au de crescut putin.Merele le am asezat  in ladite , impachetate bine in hartie, pentru iarna.Urmeaza perele.Rosii avem in diverse variante , fasolea verde e la frigider si alte bunatati naturale sunt pregatite pentru iarna.Nu e totul gata , mai avem de lucru si saptamana viitoare.

11 gânduri despre “Recolte

  1. ah, ce mi-as dori si eu o livada….Ma gandeam o data sa plantez pomi in gradinta blocului, dar mi-am dat seama ca e inutil dupa ce am vazut ce se alege de liliac cand infloresc primavara. Jale..:(
    Daria e o norocoasa.

    • Inteleg….pana sa ne luam terenul asta , asa eram si eu.Acum e altceva, stiu ce mananc, plus ca e cand strangi pentru iarna multe minunatii.Da, nu e o idee buna asta cu livada la bloc….de acord.
      lasa….nu se stie niciodata, poate visul tau se va indeplini 😉
      pupici Andreei!

Lasă un răspuns

