Mutari

Dupa schimbari a venit vremea mutarilor.Nu stim daca inceputul schimbarilor anuntau instalarea mutarilor.Nici nu ne intereseaza, pana la urma.Ideea e ca Daria a renuntat sa mai doarma in patut.Patut care a fost inlocuit cu succes, incantare, curiozitate, circumspectie, de patul mare din camera ei.Pat in care se intinde dupa bunul plac, ajunge in 30 de minute de la un capat la celalalt si inapoi din nou, doarme in cele mai neobisnuite pozitii , insa e fericita.Ritualul este acelasi, stau cu ea 10 -15 minute, ii spun povestea de seara , dupa care se cufunda intr un somn profund si linistit.Atat de profund , ca uneori adorm si eu langa ea si ma trezesc dupa 1-2 ore si o iau incet spre dormitorul meu.Se mai intampla noaptea sa se trezeasca si sa vina la noi, insa mergem amandoua la ea in camera , o pun in pat , stau cu ea pana adoarme si ne mai vedem dimineata.Este foarte incantata de noul spatiu.Il arata la toata lumea , prima zi a luat o pe bunica- sa ,  i a aratat noul ei pat bucuroasa si razand in hohote.Seara se duce singura in camera ei si se aseaza in pat, apoi ma striga sa i spun povestea.Patutul nu l am strans inca , din lipsa de timp .Il vom strange si pe el si va avea aceeasi soarta ca si carutul.Vom castiga spatiu de joaca in camera , ceea ce e bine.

2 ani si 1 luna , ca in ultima a dormit mai mult la noi, in care patutul i a fost un alt prieten foarte bun, din prima zi de cand a ajuns acasa.Ma bucur  ca s a acomodat in patul din camera ei, ca doarme la fel de bine ca si pana acum si ca a fost decizia ei de a renunta la patut si ocupat spatiul de dormit nou.

Patutul in care a dormit 2 ani si 1 luna

Patul in care doarme de aproximativ 1 saptamana

 

spatiu de tranzitie, in perioade de ordin medical, emotional etc.

16 gânduri despre “Mutari

  1. Felicitari pentru tranzitia usoara!
    Si la noi s-a realizat usor, intr=un pat insa gigant, cam cat al vostru cred:)). Noi n-am apucat sa cumparam patut special pentru ea asa ca doarme pe o canapea extensibila, de vreo 2 metri pe 2 metri:)). Se pierde prin pat
    Inca o data, bravo Daria pentru initiativa:)

    • Nu ma indoiedc nici o clipa ca Andreea nu se putea adapta usor.

      Multumim Rox.ideea e ca noi vrem sa marim p asta al ei, mi se pare mic :)))))

  2. Felicitari. In we. care a trecut, am experimentat si noi dormitul intr-un pat mare. Si, spre surprinderea mea, a fost ok. bine, la a doua tentativa de a o culca in patul cu pricina. Asta mi-a dat curaj sa mai incerc sa o pun in pat normal, poate poate uiita de patutul ei de bebe

    • O sa fie bine , o sa vezi.
      Dar dc vrei tu sa renunte la patutl d bebe?e cel mai safe.eu am incercat sa o fac sa doarma cat mai mult in patut.cnd n a mai vrut, ne am conformat am trecut la asta mare.
      Las o in patut, ca e f bine ;).mai ales dc ii place inca in el.

    • Pai e f ok.nu am intampinat nici un accident pana acum :).Daria se misca f mult, inoata in pat,insa e ok cu inaltatorul.noi l am pus spre mijloc ca sa acopere cat mai mult.nu ti face griji, o sa fie incantata zic eu.Daria a fost in extaz cand a trecut in patul mare.
      Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

  3. Eu am vazut noutatile mai tarziu. Nici bunica nu mi le-a spus!
    Apoi, Daria este o domnisoara si vechiul patut nu i se mai potrivea.
    Iar din noul patut are acces la raftul cu jucarii si carti.
    Patutul de bebe pastrati-l voi sanatosi pentru fratiorul Dariei!
    Mai copii, voi nu intampinati nici o dificultate la schimbarile Dariei? (suzeta, olita, patut, etc) Cuminte copil! La mai multi ca ea! Ha!Ha!
    Pupici de la Nina

Lasă un răspuns

