Daria pisicuta

Am fost weekendul trecut la un spectacol pentru copii.Organizat , hmm….mai bine nu comentez.Chiar ma gandeam cat de putine variante de a ti „distra” copilul exista in oras , cat de putine activitati sau spectacole organizate pentru ei.La teatru , piese putine si cam aiurea  , actori nu prea talentati, imbulzeala si putina nesimtire din partea unor parinti/bunici.Ideea e ca am iesit din casa , Daria s a bucurat , a aplaudat cu ceilalti copii, s a lasat pictata, a desenat, iar noi ne am cules ceva informatii despre diverse gradinite care isi faceau reclama pe langa spectacol.Nu am gasit ce cautam pentru moment, insa mai avem timp.Am doua gradinite care stau inca bine in topurile mele, insa pana la concret mai avem.

4 gânduri despre “Daria pisicuta

Lasă un răspuns

