Plimbare

Rapida , distanta scurta cat sa nu se plictiseasca in masina personajul mic, locatie cunoscuta de ea inca din burta, bucurie maxima ca merge la popa.Am fugit putin pana la manastirea noastra la Namaiesti, de unde ne am intors cu mir, pere romanesti si struguri deliciosi.Stia de acasa unde mergem, m a intrebat daca popa are gaini si cocosi , i am spus ca da si nu a uitat.Cand am ajuns  a cerut sa vada gainile si cocosii popii :).A mangaiat toate icoanele, s a inchinat, lumanarile le a aprins ea si a facut furori printre vizitatorii care o sorbeau din priviri.Iar eu  ca cioara ma simteam grozav , normal.

Pasiunea pentru icoane, biserici are aceleasi cote maxime de placere ca la inceputuri.Sambata si duminica nu ratam biserica, desi iesim la plimbarea de weekend, pe centru.

2 gânduri despre “Plimbare

Lasă un răspuns

