Zilele recoltei

Am dat si noi o fuga astazi la pranz pana in centru, desi era un frig teribil.Am stat putin pentru ca era crunt, batea vantul, era extrem de frig.Am cumparat branza buna si cas afumat, struguri, ceapa rosie si alte bunatati.Dupa care , Daria si a dorit papuci de casa.I am achizitionat si ne am oprit la Iaia care ne astepta cu o placinta aburinda.La fix pe vremea asta friguroasa.Brr….noi ne am scos gecile de iarna si cizmele, ca nu se mai putea….

2 gânduri despre “Zilele recoltei

Lasă un răspuns

