Winter look

Pentru ca transpira teribil noaptea, pentru ca era lung si deja fara nici o forma si pentru ca oricum toata iarna va sta sub caciulite.Si pentru ca m a prins in momentul : „daca nu o tund acum , nu o mai tund deloc”.Ei i a placut la maxim, bunica sa profund onorata sa isi tunda nepoata, cea mai speciala dintre clientele ei de altfel, noi incantati de ce a iesit.Chiar ne place mai mult acum.S a ales cu un bob de toata frumusetea.Gratis, home, la orice ora , orice preferinte.Valabil si la mine , de altfel.O schimba mult , o face domnisoara…..

In progress:

 

New look:

16 gânduri despre “Winter look

  1. Ii sta foarte bine:).
    Si eu am tuns-o pe fi-mea, pentru ca la gradi nu sta nimeni sa-i prinda bretonul cu agrafe si ii venea in ochi. Si pentru ca arata mai dragut asa, cu el scurt…
    In plus, profit acum ca e mica si nu protesteaza sa ma joc cu foarfeca:))

    • Da, de acord, par mai domnisoare asa ….mai avem un pic de crescut la breton si am scapat de stresul asta.si ea a stat cuminte, bine stia fluxul, ca o viziteata des pe bunica sa la salon :))
      Multumim de compliment.pupi

  2. Ce frumoasa esteeee! 😀 Mai mami, spune-i lui tati sa-si ia masuri de precautie de pe acum ca fata voastra o sa rupa multe inimi in bucati! 😀

  3. Este tare draguta cu tunsoarea asta. Si felicitari ca a stat cuminte, Degetzica nici macar nu stie cand am tuns-o ca s-ar fi speriat si ar fi plans. Bine, noi i-am luat doar putin la spate, acolo unde se incurca rau, in rest, l-am lasat in pace.

Lasă un răspuns

