Nescrise

Din muuulte motive, ca au fost ele personale, profesionale, timp , ideea e ca m am cam indepartat de blogul Dariei.Si nu asta imi propusesem.Sa zicem ca pe undeva lucrurile s au asezat, unele proiecte sunt inca din stadiul aproape rezolvate din nou in asteptare, insa asta e , asteptam cu rabdare.Suntem sanatosi si e cel mai important.

Nu am mai scris de mult despre Daria, despre progresele ei, despre varsta minunata pe care o traverseaza cu toate minunatiile, intrebarile si curiozitatile specifice, despre unde am mai iesit, ce am mai facut.

Multe s au uitat, pentru ca nu le am scris la vremea lor.Asta e, urmeaza altele, sunt convinsa.

Daria este un alt copil, de la o luna la alta.Converseaza, intreaba , asteapta raspunsuri si explicatii, cerceteaza, descopera.De multe ori sunt cuvinte, fapte pe care le aud doar povestite de catre taica so sau bunica , multe pe care le pierd datorita serviciului, dar multe care compenseaza cu timpul liber petrecut cu ea.Stie ca weekendurile sunt numai pentru ea, serile la fel.

Vorbeste extrem de mult, a depasit etapa cu timiditatea , in prezent conversandu se cu oricine „o baga in seama”.Si e suficient sa i se dea startul ca nu se mai opreste.Spune la toata lumea ca ea va merge la gradinita la anul , asta e replica de baza, sau cea cu care sparge gheata :).Face diferente , observa copiii, imi spune ca Pati , spre exemplu,  nu e cuminte , pentru ca a vazut ea ceva care nu i s a parut ok , are preferinte in mai tot ce face, intelege notiuni pe care eu la varsta ei , recunosc ca nu le digeram/procesam  ca ea , este spectaculoasa pe zi ce trece.Sau „fatastica”=fantastica, cum zice ea.

Este un om …. o persoana cu care te poti intelege perfect, poti sa i vorbesti despre orice , te asculta , te intreaba unde considera ea ca nu intelege, te intrerupe, insa stie unde ai ramas, te alina atunci cand esti suparat (patit pe pielea mea ), isi pierde rabdarea , te studiaza , te copiaza.Si da, este cu mult mai usor fata de acum 1 an , e altceva , desi intotdeauna am considerat ca fiecare perioada/etapa are farmecul, greutatile si unicitatea ei.

Saptamana trecuta am dus o la munte , intr un grup de prieteni , toti cu copiii.A fost foarte multumita , vrea sa mearga din nou sa se plimbe cu „cabina ” :).Ne a cerut zapada , cand am ajuns la munte  ,  insa zapada a venit fix cand am plecat noi , de la 14 grade :D.

A invatat o multime de cantecele, stie bucati din reclame tv, iar acum ne tot spune „mos caciun”, unul dintre cantecele pregatite pentru el.

Eeeeee, dar in acelasi timp cu progresele acestea , cu varsta , cu toate , apar si altele, gen razvratire, ambitii de genul , „fac asa ca e mai bine ca mine „, sau replici „tu ma certi pe mine ?”, la care am ramas masca, recunosc.

Saptamana trecuta , cand a racit , ne a spus „mami , megem la dotoc”=mami , mergem la doctor.Sau imi spune ca ea nu vrea sa manance „ciobita”, ci vrea „utuioi”=usturoi :).Ori ne scoate afara din casa ca ea s a „pictisit” si vrea sa „esim afala”.

Nici bradutul nu am apucat sa l impodobim , e programat pentru diseara .E primul an in care vreau sa o implic efectiv in proces , pentru ca stie si isi doreste.

In timp ce scriu , imi aduc aminte diverse , de aici si „ordinea minunata ” in care am povestit :).Vroiam sa scriu ca are inca 2 masele, care nu stim cand au aparut, le a descoperit pediatra ei , acum cand a fost racita si s a uitat in gura ei.

O sa mai scriu, mai des sper, ca ne am mai „eliberat „, sa zicem.

Acum avem cateva poze recente , de saptamana trecuta, am ramas in urma si cu astea , e drept…

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
2 gânduri despre “Nescrise

Lasă un răspuns

