Conversatie

Cuvantul „de baza” sau cel „de repaus”, cand  incearca sa si aminteasca cuvantul este „ca sã”.Aseara dupa ce i am facut dus a alergat la tati , nu stiu ce i a povestit , stiu doar ca am auzit o cum ii spunea „nu am vazut asa cevaaaaaa”, exact cum zic eu :).

Tot aseara ne spunea , fara noima , context sau vreo  logica  ca ” nu conteaza, dilect”= nu conteaza,  direct.Nu stim insa despre ce vorbea…

Foloseste cuvinte pe care eu la varsta ei recunosc ca nu le stiam, are notiuni care ne lasa masca si e tare tare haioasa…

 

Lasă un răspuns

