Din cugetarile Dariei

Discutie intre mine si Daria acum cateva zile:

” Daria: Mamiiiiii, megem la mall?

Eu: Da , mami , ne imbracam si mergem cum am stabilit.

D:Mamiiii, nenea de a paja(paza) mai e acolo?

Eu: Care nene, mami?

D: De la banca.

Eu: Probabil ca e , vedem cand ajungem.Dar ce face el acolo?

D:Pazeste.

Eu(siderata): Ce pazeste el acolo?

D: Banii.

Eu: Fara replica si mai siderata ca in primul moment.”

Intreb in stanga in dreapta , bunici , pe tati , care dintre ei i a explicat ce face nenea ala de la brd de fapt acolo.Toti mi au raspuns negativ.Asadar era o deductie de a Dariei , nu stiu de unde si cum a facut ea corelarile astea , dar le a facut al naibii de corect.Si m a lasat cu gura cascata…..

Ea cunoaste  notiunea de banca , doar pentru faptul ca mami lucreaza la banca , dar atat.Nu stie cu ce se mananca mai departe.Ma rog , ideea e ca Daria creste si ne uimeste tare…Ca sa nu mai spun ca foloseste uneori cuvinte , la care stam si ne uitam unul la altul , eu si tati,  si ne gandim de unde , cum , pentru ca sunt cuvinte „grele” pentru varsta ei , adica noi habar nu aveam la 2 ani si 5 luni ce „povestete „ea acum :D.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

