Operatiunea „Placinta cu branza”

Sau ce fata harnica are mami , sau ce ajutor o sa am pe viitor, mai bine zis 🙂 !Este pasionata de tot ce tine de bucatareala, adora sa spele vase , sa „gateasca”, sa faca „iche”=icre .In acelasi timp este obsedata de curatenie.La masa , trebuie sa stau cu pachetul de servetele langa mine , pentru ca se sterge non stop, nu suporta sa se simta murdara la gura sau pe maini.

Astazi a faurit o placinta cu Iaia.Pana la final, cand a fost bagata la cuptor.Capul meu insa s a prins tarziu ca trebuia sa i fac niste poze, dar s a prins pana la urma si am reusit cateva cadre :).Dupa ce a terminat cu placinta , a intrat in priza : aspirat prin casa ,spalat ,  scuturat, derecticat, asezat la locul lor,  asa cum ii sta bine unei gospodine.

Ideea e ca aceste activitati nu sunt rare, ba dimpotriva, le  executa zilnic.Pasiune, ce sa mai!

Spre seara am iesit din nou cu saniuta, printre nametii de pe strazi.

M am scos!In curand cred ca gasesc si mancare facuta cand ajung de la servici :D!

Lasă un răspuns

