Dorinte si cugetari

Am intrebat o intr o zi ce vrea sa se faca atunci cand va fi mare.Si mi a raspuns prompt:

-Vreau sa lucrez la banca ca mami ! 🙂

I am sugerat sa se apuce totusi de altceva , orice altceva :)!

Isi scoate hainute mici sau pantofi care i au ramas mici , ni le aduce in fata si ne spune ca le va da surioarei ei sa le poarte.

Orice cuvant nou, trebuie explicat obligatoriu, pana il intelege bine.

M a intrebat intr o zi  cum a avut ea loc in burtica atunci cand era bebelus.I am explicat ca era cu muuuult mai mica.

In fiecare seara imi cere sa ii dau crema de maini, sa se „hidateze”.

Din ciclul , fac ce vad la altii , se numara si urmatoarea, de data asta dedicata lui tati, ca doar e domeniul lui.

Plimba o masinuta prin casa , pentru ca da, e innebunita dupa masini.Alin a intrebat o unde se duce cu masina.La care ea ii raspunde imediat ” la mafa=adica la marfa”.

-A. Si ce marfa cumperi, tati?

-D. De logan.

Am ramas evident fara cuvinte.Total.Toti.

Probabil a auzit pe la ei de marfa de logan si i s a parut interesant.

In ultima perioada se pregateste pentru „gadanita”=gradinita.Ma pune zilnic sa ii explic ce va face acolo, cu cine va sta , ce se petrece pe acolo.Din toamna va vedea live ce e cu „gadanita”.Gradinita cu care sper sa fie ok, ca am emotii mari de acuma….

In rest,  e inventiva, e dornica de nou, e ambitioasa, e incapatanata, e  independenta ,  totul sa fie facut de ea , e maxim de curioasa….

 

 

 

3 gânduri despre “Dorinte si cugetari

  1. Mami, sa nu ai emotii.
    Fetita ta este pregatita pentru gradinita asa cum a fost pregatita si cand ai inceput tu serviciul.
    Iti mai aduci aminte ce emotii ai avut si atunci?
    Asa o sa fie si cu gradinita, pentru ca mai ai timp suficient sa vorbesti cu ea si sa o pregatesti pentru noul program.
    Va pupa nina

Lasă un răspuns

