Unde sunt ghioceii?

Zau ca au disparut.Sau poate nu au aparut , la noi in oras.Asta pentru ca de 1 Martie am umblat ca o bezmetica pe la toate florariile sa cumpar ghiocei pentru pitica mea .Si asta pentru ca si a dorit foarte mult sa primeasca ghiocei.Stia povestea lor, cum ca ei stau in plapumioara de zapada si in primavara isi itesc capsoarele afara.I am spus ca a mai primit si anul trecut insa nu si i a amintit.Si mi a spus arzator „mami, imi aduci ghiocei ?”.Cum sa nu tin cont de dorinta ei? Insa , spre seara cand am iesit eu de la servici, pusa pe cumparat ghiocei, ia i de unde nu sunt .Si uite asa am cutreierat tot orasul, am batut la usa tuturor florariilor in cautare de vestitori ai primaverii si peste tot raspunsuri negative.Pana in ultima clipa , cand ma pregateam sa renunt , am gasit cateva buchetele care sigur ma asteptau pe mine :).Cine a fost cea mai fericita ?Dariuta mea!Si eu ca m am tinut de cuvant!

 

 

4 gânduri despre “Unde sunt ghioceii?

  1. Pingback: Sunt un strigăt de iubire | Noaptebunacopii's Blog

  2. Fetita mea a primit de la un baietel ghiocei. ieri am vazut si o gradina plina cu ei. erau atat de frumosi. Sper sa apara in numar mare si la voi, sa va bucurati de ei!

Lasă un răspuns

