Cautand telecomanda

Sau ce mai inscriem la capitolul haioase….De doua zile cautam innebuniti , cu implicare si din partea bunicilor, telecomanda de la tv.Nu a fost chip sa o gasim , evident.Am intrebat o pe piticanie daca are habar de ea .Nope.Nimic.Nu stia, n a vazut , n a sesizat nimic.Bun.Asta este , deschidem si inchidem de la butoane, manual.Ultima isprava asemanatoare, caci stiam sigur ca Daria este inculpata , a fost cu un ceas de al meu , pe care l a ascuns intr o punga , asezata in dressing frumos.Si de data asta am stat si am asteptat, poate poate isi aminteste unde a „asezat o ” ea bine.Si am stat vreo zile , pana ce am constatat cu stupoare si amuzament ca telecomanda se afla cuminte la mine in geanta :)))))).Ideea e ca nu am observat in astea 2 zile , ca eu ma plimb cu o telecomanda in geanta.Am ras cu hohote cand am gasit o , iar ea, pe langa noi  siderata, sfioasa ca si cum …” care e faza , nu e vina mea ” :).Bine ca am gasit o , atata zic :)!

7 gânduri despre “Cautand telecomanda

  1. Idem ce a zis Gabi!
    Să vezi ce ne-am mai „amuzat” noi căutând cheile de la maşină când voiam să plecăm la creşă… Cu atât mai mult cu cât picea nu înţelegea de ce o tot întrebam noi turbaţi unde sunt cheile? Ea tot repeta „chiii” şi atât. Într-un final le-am găsit în adidaşii lui tati 😀

  2. Buna ! Am descoperit de curand blogul tau si mi se pare extraordinar. Cum povestesti cu atata dragoste si entuziasm experientele pe care le traiesti ca mamica…… Si eu am o fetita de 1 an si jumatate si chiar am ce invata din cele povestite de tine. O sa va urmaresc in continuare. Va pup si doresc numai bine !

Lasă un răspuns

