Cu „atobuzul”

M a rugat de saptamana trecuta sa mergem sa ne plimbam cu „atobuzul”.Nu am reusit.Weekendul asta sigur nu mai ratam, mai ales ca mi am luat un angajament solemn ca o sa se plimbe cu autobuzul.E si trenul pe lista, va trebui sa ii gasim si lui loc printre plimbari!I se pare foarte interesant si mie mi se pare foarte normal ca e interesant pentru ea , mai ales ca va fi prima plimbare cu acest mijloc de transport .Va fi interesant si inedit si pentru mine care nu am mai mers cu autobuzul din liceu.Si ce daca ploua?Tot mergem la plimbare!

Un gând despre “Cu „atobuzul”

  1. Nu ai mai mers cu autobuzul din liceu? Oau!
    Iuliei ii place cu autobuzul , trenul , metroul, orice, nu are probleme, a mers si in Pitesti cu autobuzul, nu s-a extaziat, dar a fost cumintica.

Lasă un răspuns

