Tot de la trei ani

Mergeam in weekend la Stefanesti, Daria in masina in spate.La un moment dat o aud din spate:

-„Mami, eu vreau sa ma  arunci in viata”.Recunosc ca vreo 3 minute am stat sa procesez ce imi spusese.

Cand am fost sa votam, i am explicat ce o sa facem, cabina, cortina, votu’ .Ea a inteles asa:

-„Mami, cand mergem sa botezam?Unde e cabina?”

A vizitat o tata, saptamana trecuta si a intrebat o daca din toamna ia gradinita de coada.S a uitat profund la el dupa care i a zis:

-„Auzi tataie, gradinita nu are coada”, adevarat ce sa zic!

Am auzit o intr o seara spunand „aurolac”, fara „r”, toate sunt fara „r” momentan.Sunt cu „L”.Am intrebat o unde a auzit ea cuvantul asta si daca stie ce inseamna.Mi a raspuns prompt:

-„Nu cred ca stiu ce inseamna , mami”.De unde l a cules nici asta nu am aflat.

Se duce la Alin si ii spune:

„Alin, te cheama macata (maica ta)”.

Sau cand nu sta Alin la pictat, coafat, activitatile ei , ii spune:

„-Alin, te rog , inceteaza”.

Amuzante, e drept.Iar unele neasteptate sau unele  pe care mi as dori sa nu le mai aduca in vocabular.

Aaaaa…..se pare ca e” de a mea”, vorbeste foarte tare si multttt, uneori atat de mult pentru creierii mei si asa stresati si obositi incat mi as dori un ragaz pret de vreo 10 minute de tacere….pe care nu l am , evident :D!

 

3 gânduri despre “Tot de la trei ani

  1. La multi ani, Daria Nicole ! Azi implinesti 3 anisori ! Sa fii sanatoasa, sa cresti vesela si cuminte si sa le faci numai bucurii parintilor tai minunati !

    V-am descoperit blogul de pe la inceputul anului si desi nu va cunosc personal, mi-ati devenit tare dragi. Fiecare noua postare imi face ziua mai frumoasa. Am si eu o fetita mai mica decat Daria, in septembrie implineste 2 ani si chiar am multe de invatat din experienta voastra. Va multumesc ca impartasiti si cu noi momentele frumoase pe care le traiti, sunteti o familie de admirat !

    Cu simpatie, Cristina B.

Lasă un răspuns

