Constatari si cuvinte noi la 3 ani

Intr o dimineata, pregatindu ma sa plec la servici, Daria se trezise deja si cerceta prin casa, se proba cu pantofii mei.Acum cateva zile.Dupa o noapte de ploaie.Ajunge la ea in camera si ma striga insistent.Merg repede la ea si o gasesc cu mana in barba si total nedumerita , privind spre geamul deschis, pe care inca curgeau stropii de ploaie.Foarte hotarata ma intreaba:

„-Mami, ce se petrece aici?”

Dupa care au urmat explicatiile, ploaie, stropi etc.Dupa ce a inteles de ce era geamul ud, a plecat sa si ia un servetel sa l stearga , evident.

Intr o seara, dupa consultul de la stomato, a venit la mine si mi a zis asa:

„-Mami, eventual tu sa nu mai faci scene cu gulita dechisa ca  la dentist”

Am ras toata seara de fraza ei  „desteapta” :)……

E cu atat mai amuzanta pentru ca isi ia o fata grozava de om serios si important cand are ceva de comunicat.

2 gânduri despre “Constatari si cuvinte noi la 3 ani

  1. draga dana,
    Ti-am citit blogul pe nerasuflate, asa bine e scris :). De fapt l-am butonat pe telefon, ca deh, stii si tu f bine ca un copil iti ia si ultimul strop de timp asa ca nu-mi permit sa stau la laptop… 🙂

    ca si tine, sunt o mare militanta pt alaptarea puiului. M-am regasit 100% in descrierile tale : durere cumplita timp de 2 luni, siroaie de sange etc. Dar evident a meritat tot chinul. La care s-a adaugat si refuzul printesei de a suge. Am nascut la o maternitate privata din Bucuresti, la care nu am ce sa reprosez – un dr excelent, conditii super, insa am constatat cu regret ca nu toate moasele isi faceau bine jobul. Adica se sustinea sus si tare importanta alaptarii, dar ii varau copilului biberonul cu hipp pe gat. Ma rog, ce vina aveau ele ca nu am avut eu lapte din prima zi, ca doar copilul trebuia sa manance. Pe de alta parte, am intalnit un al tip de moase (din pacate nu a fost decat de vreo 2 ori pe tura) care veneau din 4 in 4 ore fie sa ma ajute sa alaptez (pozitie corecta, masajul sanilor etc), fie mi-aduceau fetita in caz ca nu era cu mine – chiar daca era 2 noaptea. Tot respectul pt ele. Laptele tot nu venea, incepuse ceva colostru… Si muream de invidie cand vedeam alte mamici alaptand – imi inghiteam lacrimile in sec.

    Bineinteles, ajunse acasa, desi laptele venise, fetita nu vroia sa suga, vroia biberon, ca asa fusese invata si da-i chin. Muls, plansete ca nu vroia sa suga la san pt ca stiam ca mulsul la pompa nu e sustenabil…dupa 5 zile fetita sugea excelent.

    Si uite ca acum are 1 an si 3 luni si tot o alaptez. Ideea e urmatoarea. Nu vreau sa scot in evidenta ce mama geniala sunt eu, nici povste ci sa le incurajez pe mamici sa nu renunte. Nu e usor, e f greu, dar se merita din plin. Desi ma resimt, poate de la alaptat, de la viata asta tumultuoasa dar frumoasa pe care o am de 1 an si 3 luni, nu pot sa renunt la alaptare inca. Voi mai vedea.

    Am fost lunga dar am simtit nevoia sa ma descarc :).

    Big hugs din Bucuresti,
    Elena si Lucia Maria

Lasă un răspuns

