Stomatologice

Saptamana trecuta am avut o programare la stomatolog.Din lipsa de partener care sa ramana cu copilul, am luat o cu mine.Drept pentru care s a ales si ea cu un consult stomatologic, putin neconventional, la genul ca i a fost frica sa stea pe scaun, asa ca Manu a consultat o aproape in genunchi pentru a ajunge la inaltimea ei.A fost laudata, dintisorii ei sunt grozavi, crescuti cum trebuie, drepti si foarte bine ingrijiti.Chiar daca nu sunt cei permanenti.

Cabinetul , este unul tare drag mie.E prietenos, cald, cu muzica pe fundal si un medic extraordinar.Daria s a jucat , a desenat, a construit puzzle-uri pana cand am intrat, asa ca nu s a plictisit nici o secunda.

Cat eu am stat pe scaun, ea a supervizat totul secunda cu secunda, nu a scos un sunet, era extrem de atrasa de proces.La final a primit un intreg echipament medical , asta pentru ca  este innebunita sa si etaleze veleitatile de doctorita.Si de cand le a primit , consultatiile curg garla  la noi in casa.

E bine, ma bucur ca e ok.Vom fi cu ochii pe dantura ei, mai ales ca e un capitol foarte important pentru mine .Mi am propus ca in cazul in care nu sunt multumita de cum ii vor iesi dintisorii permanenti, discutam cu Manu si mergem pe aparat dentar.

Lasă un răspuns

