„Neinfricata”

Prima experienta cinematografica a Dariei.Prima intalnire cu un cinematograf  adevarat si cu un film 3D.Pentru ca sunt in concediu, mi am propus sa ne petrecem tot timpul impreuna, sa recuperam cumva ce pierd in rest.Asa  ca mergem impreuna in parc, la cumparaturi, la film, la teatru, peste tot.Imi este atat de draga, incat as vrea un concediu pana la majorat , cand probabil ma va mai ignora :).Acum , e lipicioasa, e pupacioasa,  imi spune ca” sunt cea mai minunata mamica, ca ma iubeste de nu mai poate, ca se bucura foarte mult ca suntem impreuna”.E lipita de mine si  cu nimeni nu e mai grozav decat cu mami.

Vineri, am dus o la cinema, la „Neinfricata”.Stia ca e un film cu o printesa cu parul roscat, a mai retinut dupa, ca o chema Merida si ca va primi ochelari ca la desenele animate 3D.

I a placut la inceput, dupa care s a plictisit.Am iesit o data, dupa care a vrut iara sa intre.Am reusit sa stam pana la final.Mi a placut mai mult mie, recunosc 🙂

Acum, o asteptam pe Clopotica, cred ca ii va placea mult mai mult.

Lasă un răspuns

