Doua saptamani pana la gradi

Atat mai sunt.Si gata, o noua etapa, de care SPER sa trecem cu bine.Prima sedinta cu parintii.Mi am luat liber, musai.Cautam rucsacel frumos, de fetite.Ne am innoit garderoba cu haine de toamna, ne am inarmat cu rabdare, ne am propus sa nu renuntam cumva daca se lasa cu plansete ca ea nu vrea, ne am stabilit scenarii cine o duce , cine o ia, am stabilit ca daca vrea va manca cu copiii acolo, maine mergem la analizele de intrare in colectivitate, ne pregatim de vaccinul de hepatita A  si am mai stabilit ca va sta pana la  ora 13 acolo , iar daca va dori ea sa doarma la gradi, asa vom face.

Avem copil de gradinita.Si toti ne intreaba cand al doilea, ca deh o sa fie diferenta prea mare intre ei.

Gradinita de stat, curata, total renovata, cu mancare gatita acolo , cu educatoare cuminti si dragute si vesele si responsabile daca tin cont de toate recomandarile primite.Sunt covinsa ca vor fi si scapari, sper doar sa nu fie semnificative.

Si cu prietena ei Pati, in grupa.Care cred ca va  fi un avantaj.

E timida, e rusinoasa,  e ascultatoare rau, mi e teama ca e prea cuminte …..uneori.

Sper sa fie bine!

7 gânduri despre “Doua saptamani pana la gradi

  1. astept si eu momentul asta cu emotii desi mai e pana atunci. Fetita mea e f zglobie :), nu e chiar cuminte, scoate sufletul din noi de dimineata pana seara… Vom vedea! Mai ales alegerea gradinitei cred ca va fi un subiect f dezbatut in familie…
    Va pupam si va urmarim blogul in continuare ca doar deh, sunteti un pic mai maricele si invatam de la voi. 🙂
    Pupici!

Lasă un răspuns

