Replici

Ieri, dupa ce mancase un cub de ciocolata mi a cerut din nou o toffifee.I am spus ca e suficient pe ziua aia.La  care ea, pe un ton mieros si uitandu se fix in ochii mei:

„-Dar, draguta mea, intelege ca mi e si mie pofta!”

Astazi, nu si gasea papusa cu care iese ea mai mereu afara.Lolita, se numeste.Am cautat o impreuna peste tot.Fara succes.In timp ce eu mai dereticam  prin casa, ea a continuat cautarea.Si in timp ce cauta, o auzeam vorbind, fara sa si dea seama ca o urmaresc:

„-Of, nu se poate, ceva imposibil nu s a intamplat!”

Era la bunica.O ridicam spre seara.

Lasă un răspuns

