Perceptiile unui copil

Ieri, in timp ce ii faceam dus, din greseala am scapat dusul in cada.Zgomotul a fost unul puternic si probabil ca am tresarit sau eram atat de concentrata pe dusul piticei, incat m am speriat.

Daria, s a uitat la mine si m a intrebat:

„-Mami, tu te ai speriat tare?”

-Da, puiule, recunosc, m am speriat.

-Mami, sa stii ca eu  m am speriat incet”.

Intr o zi dupa ce ne am plimbat , in drum spre  casa imi spune:

-„Mami, ma dor rinichii”

Instinctual, am tresarit si m a fulgerat o idee de rau, insa am indraznit si am intrebat o :

-„Mami, unde sunt rinichii, arata mi unde te doare.”

Si mi a aratat.O dureau gambele :))).Acolo sunt rinichii ei, ca sa stiu si eu pe viitor!

Lasă un răspuns

