Prima zi de gradinitia

S a trezit la prima miscare a mea, de dimineata.L a anuntat pe Alin ca ea merge la gradi.Ne am imbracat si am plecat spre gradinita.

Si a pus incaltarile de interior, a luat o pe prietena ei , Pati si a plecat la joaca.Cand am plecat i am spus sa fie cuminte si mi a raspuns ca un om mare.S a uitat in ochii mei si mi a zis „da, mami”.A mancat cu copiii, s a jucat.

Inainte cu o ora de final, am luat o de la gradi , incepuse sa planga , era foarte obosita, asa ca ne am pus de acord cu educatoarea ca nu are rost sa o chinuim.2 ore jumate, cuminte, la joaca, e un inceput promitator.Maine din nou.

Eu recunosc ca am avut tot timpul un gol in stomac, iar cand am ajuns acasa, mi am luat o zi libera,  nu stiam de ce sa ma apuc, ma invarteam prin casa fara rost.

E bine , am trecut cu bine zic eu.De maine sunt convinsa ca va si mai usor.

P.S. Imediat cum am adus o acasa, am schimbat o la pijamalute si a adormit in 2 minute.Trebuie sa se obisnuiasca cu trezitul dimineata.O cred ca ii este greu, seamana perfect cu mine, la capitolul somn.Mi am propus sa o culc mai devreme seara, sa ii fie mai usor cand se trezeste.

3 gânduri despre “Prima zi de gradinitia

Lasă un răspuns

