Jurnal de gradinita

Daca in prima zi nu a fost atat de confortabil, treburile s au schimbat drastic din a doua zi.In foarte  bine.Daria a mers la gradinita, nu am primit nici un telefon, telefon pe care am stat cu ochii ca pe cea mai periculoasa butelie.Este inscrisa la grupa mijlocie a gradinitei.A mancat si dimineata si la pranz, a interactionat cu copiii.Mesele ok ,  cu mici exceptii, dar ok .Si a facut prietene.Stie numele copiilor din grupa, se duce singura la baie, mananca si singura si ajutata, participa la activitatile doamnei.Doamna pe care o indrageste foarte mult si despre care spune ca e draguta.Dimineata se trezeste singurica, undeva pe  la 8, entuziasmata ca e o zi noua de gradinita.Momentan o duce tati.A fost o strategie de a noastra, care se pare ca a mers bine.La pranz o iau bunicii.Mai raman in curtea gradinitei la joaca, dupa care acasa la somn.Cam asa decurge o zi de gradinita.De saptamana viitoare incep sa” scrie” pe caiete speciale.

Am participat la prima sedinta cu parintii.Si am stat pe scaunelele lor mici si portocalii.Mi a placut.Discutii concrete, la obiect, ce le trebuie, ce nu avem , cat aloca statul unei gradinite, adica mai deloc si ce e de facut.Cum ne organizam, cine mai doneaza  jucarii, buget pentru jucarii noi, materiale si consumabile la baie.De saptamana viitoare vor avea si materiale si jucarii noi.E drept, Daria mi a spus din prima zi ca doamna nu are acuarele :).Eeee….vor avea de toate saptamana viitoare.

Aseara ne a spus ca ea se plictiseste acasa doua zile si ca vrea la gradi.A luat primul 10 pe manuta.Cand am ajuns acasa mi a dezvaluit cu bucurie secretul de pe manuta.Asa cum ma asteptam.Daria e un copil cu o adaptabilitate fantastica, iar daca e un mediu placut, cu copii, cu jucarii si activitati e si mai bine.De multe ori ma trezesc pe la 13 la servici, deja nu mai stau cu ochii pe ceas si realizez ca nu am sunat sa vad ce a mai facut.E deja normal, e asa cum trebuie sa fie.Ma bucur ca s a adaptat bine , ca nu sunt probleme, ca ii place.Povestile de abia de acum incep…

Va urma

3 gânduri despre “Jurnal de gradinita

  1. Dragii mei, ma bucur mult ca Daria se adapteaza asa de usor.
    Ii doresc din suflet ca toata viata sa se adapteze la fel de usor in orice mediu si in orice situatie.
    va pup

Lasă un răspuns

