Lectia de engleza

Saptamana trecuta au invatat la gradinita despre familie.In engleza.Si daca la inceput  e drept ca am privit cu ochi destul de sceptici inscrierea la engleza, acum m am convins inca o data  de capacitatea copiilor de a invata , de a asimila, de a  intelege alta limba decat cea pe care o vorbesc, in cazul de fata engleza.Initial mi s a parut doar o modalitate de a i varia activitatile.S a dovedit ca e chiar interesant si educativ.Dupa 2 saptamani , in care are engleza de 3 ori pe saptamana stie suficient cat sa ma conving ca am facuto alegere buna.Eu la varsta ei recunosc ca habar nu aveam de asemenea lucruri.Saptamana trecuta mi a adus biletel cu familia si mi a explicat cum e treaba cu mama, tata, bunici si fratioara pe care si o doreste, in engleza.Biletel pe care a desenat cum a stiut ea mai bine ,  explicandu mi ca  „nu a depasit” :).Lectiile sunt dorite din cate o vad , se desfasoara intr un mod interactiv, nu fortat, ceea ce in cazul Dariei este important.Saptamanal, lunea,  sunt afisate cuvintele, temele pentru engleza.Asta ca sa stim  noi, parintii ce au de pregatit.

Un gând despre “Lectia de engleza

Lasă un răspuns

