Activitati

Stiu.Normal era ca aceasta poza sa apara in perioada careia ii era destinata.Dar nu am reusit.Este una dintre” capodoperele” piticei de la gradinita.Se numeste „toamna”.Cu ajutorul educatoarei a iesit frumos, zic eu.Educatoare de care eu sunt foarte multumita.E blanda si draguta si responsabila cu ei.Si stie cand sa i „puna la zid” si cand sa i „lase sa zburde”.Si mi place ca nu masoara totul in cat de multe poezii stie fiecare, ci in activitati practice si lectura in care fie vorbeste ea si vorbesc cei mici, pe baza unor planse frumoase si multe altele.Si e talentata, creativa.Mi au placut anotimpurile pe care le a „croit” cu mana ei si le a  expus pe perete.Daria o indrageste la maxim.Acasa, ii recunosc expresiile, fara  sa le fi auzit vreodata.Si intonatia e la fel.Si mimica este a doamnei.Acum sunt in repetitii pentru serbare.Au patru colinde si rolul principal: craiasa sau fulg de nea.Daria , este emotionata, e prima serbare.Noi la fel.Abia asteptam evenimentul, ce sa zic!

IMG-20121123-00730

Un gând despre “Activitati

Lasă un răspuns

