Eu cu cine votez?

Am votat.Ca de fiecare data.Daria a mers cu noi.Si a luat „buletinul”, respectiv o carte de vizita de a bunicului si am plecat.Stia unde merge, a mai fost.Acum mergeam  sa „botam”.In masina am” intrebat o ” cu cine voteaza , Usl sau Pdl si mi a raspuns senina :”eu botez cu Iaia”-bunica ei.Cand a intrat mi a urmat fiecare miscare.Eu  am dat buletinul , ea cartea de vizita, reusind sa i amuze pe cei prezenti.Tot ea a pus si stampila , urmand sfaturile mele.Am votat si pentru ea, da.Pentru un viitor in care vor creste copiii nostri, de fapt.

2 gânduri despre “Eu cu cine votez?

  1. Din pacate cu oricine ati fi votat nu ati votat pentru viitorul copiilor, cel putin nu ai vostri (ai nostri, adica), ci poate ai altora. Nu mersul la vot va rezolva o problema cangrenara a societatii romanesti: lipsa bunului simt, a culturii, a empatiei fata de ceilalati. Eu nu pot vota cu cineva care spune „am castigat” decat daca adauga si dupa „…dreptul la a va sluji”. Din pacate acest lucru ramane in urma, NU ne respectam, NU ne tinem cuvantul, NU ne iubim.
    Campania aceasta, ca si multe altele, au fost sintetizate de ura, violenta (verbala si psihica), minciuna.

    Nu va faceti iluzii ca ati castigat viitorul, chiar daca ati fost dintre cei care au votat in procentul de 5x% ai USL-ului. Mi-as dori si imi doresc stabilitate, oricare ar fi drumul catre Vest sau Est (asa cum Presedintele spunea incercand sa radicalizeze votarea). Dar vreau ceva unitar, stabil, normal. Si doresc acest lucru la vecinii mei, la oamenii de pe strada, la conducatorii auto… la toti… si apoi putem schimba si pe conducatori…

    Voi ce mai faceti? Daria vad ca creste mare, Matei al meu creste cu Stefan impreuna… revenim la surprizele din primul an:)))

Lasă un răspuns

