Alimentare

Cine ma cunoaste stie ca sunt gurmanda.Imi place mancarea buna, cu gust, prefer mancarea gatita, imi place sa gatesc, asa ca e o combinatie buna.La sarcina cu Daria nu avut „pofte”, desi pentru mine asta cu poftele nu prea functioneaza.Am pofte si fata sa fiu insarcinata :).Stiu doar ca am mancat tone de fructe, capsuni si cirese zilnici si cantitati , nu oricum.Si nu am putut sa mananc carne pana spre 5 luni.Aaa si nici cafea.Acum , la sarcina a doua lucrurile stau altfel.De cand am scapat de senzatia de rau , nu am aboslut nici o problema cu mancarea.Insa, am anumite alimente pe care pur si simplu m am blocat si le as manca si in somn.Culmea, alimente pe care inainte nu le mancam zilniz, sa zicem.Am inceput cu gutuile.Am mancat gutui non stop.Dupa care au urmat castravetii, iar acum sunt cu maslinele.Dar doar alea verzi, atat :).Sunt curioasa ce mai urmeaza.Cu kg stau total diferit fata de Daria.Sarcina cu ea a debutat cu multe kg in primul trimestru.Acum am luat vreo 2-3 kg.Pentru care am fost ” certata” aseara de medicul meu care ma atentioneaza de fiecare data :”ai grija cu caloriile” :).

Imi place de el la maxim.E atat de calm si cald.Si rabdator.Nu m a bombardat cu analize, cu ecografii peste ecografii,  e exact ce imi doream de la un medic.

Bebe este bine , eco pentru  bitest a fost ok, asteptam si analizele de sange.Se juca de zor, nu stim ce este.Cand am ajuns , Daria m a intrebat daca surioara ei a intrebat de ea la ecografie :).

4 gânduri despre “Alimentare

  1. Si eu ma blocam pe cate un aliment apoi altul. M am oprit la portocale la Ioana si clementine la Ania. trebuia sa o iei si pe Daria cu tine ca sigur nu se supara doctorul si va fi o amintire frumoasa pt ea mai ales ca e mare si intelege. nu ratati data viitoare. Acum esti la a doua sarcina si stii ca nu trebuie sa mananci cat doi ca sa se faca bb mare. trebuie doar sa acoperi necesarul de nutrienti pt el. Sa fiti sanatosi si sa cresteti mari. Eu zic ca e baiat.

  2. sa fie intr-un ceas bun!!! Si noi suntem cam in aceeasi situatie. 20 saptamani la bebe 2, asa ii spunem :). Si e baietel! DPN – inceputul lui iulie. Mai avem o fetita de 1 an si 9 luni. S-au precipitat lucrurile, dar nu-mi pare rau, asa a hotarat Doamne Doamne. Sa fim sanatosi cu totii si noi si voi si viitorii bebei.
    Va pupam si sa auzim de bine.
    Elena(bucuresti)

  3. Felicitari pt bebe si sarcina usoara si la termen.Dupa descriere am impresia ca vei naste cu dr.Ion…?Daca e asa poti sta linistita, am nascut cu dumnealui si este MINUNAT nici nu am simtit(am nascut natural)si da, nu te bombardeaza nici cu medicamente(suplimente) nici cu analize.
    Iti voi urmari evolutia.
    O zi frumoasa!
    P.S.Mi-e dor de dl.doctor!:d

Lasă un răspuns

