Despre autoritate la 4 ani

Ma rog la 3 ani si 9 luni aproape.De aici si dilema noastra.Daria stie foarte multe legate de identitatea ei, de locatia in care traieste, adresa, nume parinti etc.Insa de fiecare data cand schimba prefixul varstei, se incurca cu lunile.Acum , spre exemplu daca este intreabata cati ani are , raspunde foarte sigura 3 ani si 5 luni, desi lunile sunt in urma, i am explicat.Asa vrea, asa face.

Ideea e ca astazi , am descoperit cum coreleaza ea asta cu varsta , cu respectul, cu oamenii mari.I am cerut ceva, nu mai retin exact ce si m a refuzat.Drept urmare i am spus ca nu mai suntem prietene.Iar ea mi a raspuns :

-„Mami, eu am 3 ani si 5 luni si trebuie sa ma respectezi”!

Ne am amuzat teribil, dupa care am procesat de fapt ca ea ne spunea ceva interesant.

Un gând despre “Despre autoritate la 4 ani

Lasă un răspuns

