Bucuriile vietii

Sunt atunci cand,  seara, adorm cu bebelusul mic care zburda de zor in burtica si cu bebelusul mare, Daria , care se agita langa mine , poate poate mai „fura” cateva minute de „timp liber” pana la somn.

Sau dimineata, cand ii vad ochii Dariei plini de bucurie ca sunt langa  ea si bebelusul mic care se dezmorteste si el dupa o noapte de odihna.

Sau atunci cand Daria imi spune de zeci de ori pe zi „mami, te iubesc” si ” esti cea mai buna prietena a mea”.Si vine si imi da pupici sau imi pupa mainile sau o pupa pe surioara ei, dupa care este topita.Ar fi dezamagita daca nu ar fi o surioara, inca nu am dezlegat misterul, dar noi zicem ca este sigur surioara.

Sau ieri noapte, cand mi a cerut soptit apa, iar dupa ce si a potolit setea, asa din somn , pe intuneric, stand in fund, mi a cautat fata cu manutele mici si m a pupat….

Pentru noi , acestea sunt adevarate bucurii ale vietii, momente unice , care nu se mai intorc, de care e bine sa te bucuri cat poti de mult si pe care sa le pastrezi toata viata ca pe cele mai mari comori.

Lasă un răspuns

