Liebster award-pe fuga

1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul

In primul rand multumesc, Cristina   http://cristinaelena16.blogspot.ro

Nu uitasem, insa stau cam prost la capitolul timp, energie , in ultima perioada.

2. Scrie 11 lucruri despre tine, daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?

-imi place sa citesc

-ador sa gatesc si sa conduc

-am tatuate initialele Dariei pe mana stanga

-lucrez in domeniul bancar

-sunt obsedata de organizare/curatenie/tot ce tine de „fiecare lucru la locul lui”

-iubesc caldura, prefer 40 de grade in loc de -10

-colectionez magneti de prin toata lumea

-imi place sa fac sport, orice

-am o impresie foarte proasta despre solar, e pe lista  de „niciodata in viata mea”

-vorbesc foarte mult si tare, cine ma cunoaste, stie 🙂

-sunt foarte corecta, in orice , de la opinii/pareri  pana la chestiuni finaciare….uneori in corectitudinea/sinceritatea mea transanta, pot fi considerata rautacioasa :).Sunt genul de om …..expresiv, nu trebuie sa deschid gura ca te convingi ca nu mi place rochia ta sau nu suntem pe aceeasi lungime de unda sau  orice altceva.

-imi place sa „citesc” oamenii.Pur intuitiv.Anticipez relatii care vor dura sau personaje cu care schimb vorbe din complezenta.

-sunt credincioasa, merg des la biserica , ma rog des.

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

1. ce ti-ai fi dorit sa scrii mai mult, mai putin sau altfel pe blog? -nimic in plus, nimic in minus, e un blog de familie si atat, nu prea  scriu despre alte subiecte.Scriu pentru fetele mele , mai nou 🙂
2. ai avut momente cand ai vrut sa renunti de tot la blog? de ce?- sa renunt ?nu, de ce as face o?oricum nu sunt omul jumatatilor de masura, chiar ma bucur ca l am deschis, acum ….pfuuuu 4 ani aproape.
3. ce amintiri frumoase iti vin mai intai in minte din copilarie?-multe, toate nazdravaniile pe care le faceam cu fratii mei.Uite, scriind mi am amintit instant cum am furat o copaie de lemn , ne am urcat toti trei in ea si ne am dat drumul pe garla din spatele casei :).Sau sarbatorile din familie….toate traditiile noastre…
4. ce ti-a placut la modul cum te-au crescut parintii si ai dori sa repeti cu copiii proprii?- ne au crescut cu respect, in primul rand, cu putin, dar calitativ, cu multe carti ,  cu principii.La fel vreau sa creasca si fetele mele, cu respect, cu dragoste si apoi partea materiala, cu care ne ocupam noi, oricum.

5. ce nu ti-a placut la modul cum te-au crescut parintii si nu ai dori sa repeti cu copiii proprii?-tata a fost spartan, politist de meserie,educatie ca la carte,  recunosc era uneori prea rigid.Prefer sa fiu mai ….flexibila, sa fiu atenta intai la ce isi doresc ele si apoi la ce vreau eu pt ele.

6. la ce visezi cu ochii deschisi cel mai des? de curand,   la cat de frumos va fi cand va veni  si Ingrid , in rest, imi imaginez ce frumos ar fi fost sa o am pe mama langa mine , sa se bucure de fete.

7. ce as ai ascuns in maneca pentru o zi  cu adevarat proasta?-nu stiu…..optimismul, nu mi place sa stau suparata.Orice ar fi, gasesc solutii .

8. cati copii ti-ai dorit candva si daca mai gandesti/ simti la fel? -2 copii, ambii fete, acum  gandesc la fel ,  asta traiesc, multumesc lui Dumnezeu pentru asta.
9.  e ceva ce te supara la familia ta, ce ti-ai dori sa fie altfel?-relatia cu tatal meu, mi as dori sa fi fost mai apropiata de el, insa nu prea avem …idei comune iar el a ramas la fel de dificil/rigid.
10. ai sari cu parasuta? daca ai sarit deja, ai mai repeta experienta? -inca nu, e pe wish  list, imi doresc foarte mult.
11. ce gand despre oameni  si omenire te sperie cu adevarat?-nu prea ma sperii usor 🙂 , insa mi e teama ca vom ajunge mai rai, mai aroganti, ca ne pierdem din valori si  ca punem pret prea mult pe lucruri care nu sunt atat de importante.

4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le:

Nu sunt chiar 9, daca au timp si vor pot da curs invitatiei.

Catalina, Iulia, Mirela, Oana, Cristina si

Loredana

Intrebarile mele:

Ce iti place cel mai mult sa faci?

Cum te ai caracteriza tu in cateva cuvinte sau cum te vad ceilalti ca persoana?

Care este cel mai excentric lucru pe care l ai facut sau pe care ti ai dori sa l faci?

Esti multumita cu tot ce ai realizat pana acum?Exista regrete de vreun fel in viata ta?

Care este sprijinul tau in momente de cumpana?Sau cum reusesti sa gasesti solutii in aceste momente?Ce te motiveaza ?

Preferi agitatia sau starile de liniste de calm  (ma refer aici  la locuri/lucruri/persoane )?

Esti conservatoare sau te regasesti in categoria opusa?

Iti doresti ceva foarte mult si nu ai reusit pana acum sa atingi acel target?

Tii legatura cu prieteni din copilarie sau din liceu/facultate?

Ce ai schimba la tine sau ce ti ai dori mai mult pentru tine ca femeie/mama?

Spune 3 lucruri pe care nu le ai face niciodata in viata

5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.

Rezolvat.

2 gânduri despre “Liebster award-pe fuga

Lasă un răspuns

