Noutati

Eeeee…..de astazi sunt oficial in concediu.Momentan cel de odihna.Si e sublim.Ma bucur enorm pentru ca cea mai fericita este Daria, care imi tot reproseaza ca mami nu o duce si nu o ia de la gradi.Ei bine , pana la vacanta mergem impreuna la gradinita si tot impreuna ne intoarcem spre casa.

Astazi am venit pe jos.Cand am ajuns la gradinita ma astepta, se uita pe hol, iar cand m a vazut mi a sarit in brate mai mai sa cadem amandoua.A fost foarte fericita.Ador plimbarile cu ea .Imi povesteste ce a facut , ce a mancat, ce au mai invatat etc.

Tot astazi am scapat si de rapelul vaccinului pentru hepatita A, la care evident nu a schitat  nimic, a fost extrem de curajoasa si hotarata.Si a luat diploma si am plecat spre casa.

Daria s a schimbat foarte foarte mult in ultimul an.Lucruri normale varstei , pana la urma.

Pana acum vreo luna ea nu l putea pronunta pe „R”.De ceva vreme il pronunta aproape perfect.E si sasaita, e asa o combinatie  de rarait si sasait, de care ne amuzam teribil, pentru ca e foarte haioasa.

A inceput lectiile de inot.Momentan se acomodeaza cu antrenoarea, cu apa, cu coordonatul maini-picioare, respiratie, balaceala mai bine zis.Plimbat de la un capat al bazinului sustinuta, jocuri cu mingea.Este incantata.Asa ca mergem de 2 ori pe saptamana.

Aproape a invatat sa mearga pe role.Are role cu 3 roti si se descurca bine cu ele.La fel cu bicicleta, pe care cu un an in urma nu a clintit o absolut deloc.Pedala invers, plus ca nu prezenta nici un interes sporit pentru ea.Anul asta s a schimbat, ii place, asa ca vom schimba bicicleta mica cu una noua.Deja am pus ochii pe una draguta, asteptam bugetul de sfarsit de luna si o aducem acasa , nu de alta, dar costa ceva.

Vorbeste foarte,  foarte mult.Coreleaza, intreaba, descopera.Nu i place sa stea.Are o energie care uneori ma minuneaza.Suntem la stadiul unor intreabari, la care uneori mi e greu sa i raspund sau mai bine zis incerc sa gasesc raspunsuri pe care sa le inteleaga.Spre exemplu ma intreaba mereu de  ce unii copii sunt sarmani?Si vrea sa le dea jucarii.Si am dat jucarii si hainute cu acordul ei.Ea a renuntat la ele.Sau de ce ea nu o cunoaste pe Nicoleta, mama mea?Unde era cand s a nascut?

Ideea este ca demult Daria nu mai este un bebelus, este o persoana cu care pot discuta orice.Discutam de la subiecte banale, copilarisme, pana la lucruri mai serioase, despre care recunosc parintii mei poate nu le discutau cu mine la varsta ei.Si mi place ca e atenta, si asculta si intreaba si povesteste.

De departe toata atentia ei , de ceva vreme incoace este canalizata spre surioara ei, Ingrid.Pe care o asteapta de nu mai poate si pe care o iubeste enorm si o pupa si o intreaba si ii face promisiuni solemne ca vor imparti jucariile si ca vor fi cele mai bune prietene.E drept ca si noi de abia o asteptam pe bebelusa Ingrid.Care bebelusa, la 26 de saptamani avea deja 1kg si care seamana perfect cu Daria.Asa am vazut o eu si nu cred ca ma insel.Si e activa.Cu mult mai activa decat Daria in burtica.Si e deranjata daca nu se afla intr o pozitie confortabila si ii place sa se joace noaptea , de cateva zile :D.

Pe 18 ne pregatim de serbare si de concediu.E nerabdatoare.Mai urmeaza si ziua ei, pe care o asteapta cu drag.

Suntem in cautare de noi activitati pentru vara, care sa alunge plictiseala si care sa aduca lucruri noi.Probabil vor veni lectiile de dans, spre care si a manifestat interesul.Si vedem daca ne inscriem la  Summer Camp ul ,  celor de la Fastrackids.

Cam atat.Acum ne bucuram la maxim una de alta.Eu una recunosc ca abia asteptam sa stau cu ea , sa povestim, sa facem totul impreuna.Imi este atat de draga….si o iubesc atat de mult….si suntem atat de apropiate, incat ma gandesc cateodata cum o sa ma impart intre ele …..fetele mele frumoase…fara sa fie strop de suparare intre ele….

Si ne mai pregatim pentru ceva schimbari: trebuie sa aducem patutul, sa scoatem hainutele sa le aranjam si sa mai facem putina ordine in ele.Pfuuu….de abia astept!

DSC_0201

DSC_0243

IMG-20130505-00043

IMG-20130505-00037

 

Un gând despre “Noutati

Lasă un răspuns

