Aproape de 30…

….de saptamani si de 30 de ani, da.

Sarcina cu Ingrid se apropie de 30 de sapatamani.Si nu mi vine sa cred.Mi se pare ca au trecut prea repede, mi se pare ca ieri era 23 si am ramas ca la dentist cu testul de sarcina in mana,  zambind totusi, pentru ca eram convinsa de rezultatul lui.

30 de saptamani total diferite de sarcina cu Daria.Nimic la fel, absolut nimic.Din prima zi si pana astazi, descopar diferente.Ma bucur foarte mult ca spre deosebire de prima sarcina , acum am luat mai putine kg si e un lucru care ma ajuta sa ma misc foarte bine, sa ies , sa ma ocup de Daria fara sa simta ca exista „cineva” care ma retine atunci cand stam cate 2 -3 ore pe afara sau ne plimbam pana obosim la propriu si nu ne mai tin picioarele.Desi sunt convinsa ca miercuri la control sigur o sa mi iau o papara zdravana pentru cele 10 kg.Si inca mai am pana la final.

Iar acum, cu Ingrid chiar mananc fata de prima sarcina.Ma amuz ca de cand au aparut ciresele, eu mananc incontinuu cate 2 kg pe zi , daca nu si mai mult.Si ma amuz pentru ca Alin mai nou ma striga „ciresica” sau  se minuneaza unde le asez totusi, unde intra.

Cum spuneam , miercuri mergem la control, inclusiv Daria.La 26 de saptamani, Ingrid avea 1 kg, statea numai cu manutele in gura, se juca se zor, se intorcea, aproape i a fost imposibil medicului sa se ocupe de masuratori.Asa e si acum, in burtica.

Tin minte ca la Daria, de cum ma asezam in pat, adormea imediat sau la cateva minute.Cea mica nu e asa.Doarme cat ma plimb eu sau am diverse activitati, iar cand vreau sa dorm eu , ea are chef de foit, intors, impins .Chiar si Daria a observat la un moment dat cum se umfla burtica si s a uitat siderata la mine intrebandu ma de ce face asa , daca ma doare cumva si punand manuta ei mica sa o „linisteasca „pe surioara ei.

Alte probleme , in afara de o tensiune extrem de mica , tensiune mica cu care eu supravietuiesc insa fara probleme, desi uneori recunosc ca scade prea mult si atunci simt ca ma ia asa un val,  nu am.La ultimul control totul era bine, placenta cu grad de maturare zero, fata de Daria la aceeasi varsta cand era spre 2, lichid normal, bebelusa bine.

Am optat tot pentru cezariana, desi medicul bate spre nastere normala.Chiar miercuri vreau sa stabilim clar detalii despre nastere.Anestezie , iarasi merg pe rahie ca la Daria.Vreau sa o vad atunci, sa mi o dea imediat sa o vad, de cum e scoasa din burtica.

Recunosc ca desi stiu clar pasii, stiu ce urmeaza, totul pas cu pas, mi e mai teama ca la Daria.Poate tocmai pentru ca stiu, habar nu am.Vreau sa fie ea bine, sa o vad , sa o aud.Eu , sunt convinsa ca ma voi descurca fara probleme.Am de gand sa procedez exact ca la Daria, adica ridicat imediat din pat, mers pe jos , fara lift , carucior etc.

M am gandit inclusiv la data nasterii, mi as dori sa fie pe 15 august, acum vom vedea ce si cum.Abia astept.O sa o aducem si pe Daria la spital in prima zi sau a doua cand ne vom linisti sa si vada surioara.

Nu i am cumparat nimic, iarasi invers fata de surioara mare , care avea deja juma de sifonier aranjat, cumparaturi facute etc.Pentru Ingrid recunosc ca nu am luat nimic inca.Si nu pentru ca are saci de haine de la Daria, pentru ca sunt convinsa ca voi fi la fel de „activa” in a i cumpara diverse, ci pentru ca nu am avut efectiv timp.De abia de acum ne am propus sa ne apucam de cumparaturi.Nici celule stem nu i am luat si nici nu  vom lua.Ne trebuie in schimb carut nou, pentru ca cel al Dariei s a rupt.E primul pe lista de cumparaturi, de fapt.De saptamana viitoare plecam in cautari.

Cat despre celalalt 30 …..nu am nici o problema cu acest prag.Toata lumea ma intreaba ..aaaa si?schimbi prefixul?Ei bine , pentru mine e ceva normal, nu simt ceva anume, nu am regrete, frustari , nici macar nu ma simt de 30 de ani :).

Stiu doar ca voi primi cel mai frumos cadou si ca in fiecare an al lui Ingrid voi adauga unul la mine.Atat.

 

 

2 gânduri despre “Aproape de 30…

Lasă un răspuns

